Helpdeskmedewerker Hardware

Functie

Maak kennis met Employer!

Employer Group is een snelgroeiende technologiegroep die zich richt op de digitalisering van de Europese onderwijssector. Bijna mensen die bij Employer werken, leveren hardware (Employer Hardware), ( ), connectiviteit ( Connect), digitale studieboeken (Lernova) en training (Fourcast for Education) aan studenten en scholen in het basisonderwijs en hoger onderwijs in Europese landen.
Om onze groei te maximaliseren zijn wij voor onze vestiging in Lokeren op zoek naar een Helpdesk medewerker Hardware voor onze afdeling Hardware.

Hoe ziet je dag als helpdeskmedewerker eruit?

Als helpdesk medewerker op de hardware-afdeling ben jij het eerste aanspreekpunt en contactpersoon voor onze klanten, waarbij de focus ligt op het oplossen van de hardware problemen van onze klanten. Indien je hen niet via de first line kan helpen dan ga je contact nemen met de verantwoordelijke technieker om langs te gaan. Daarnaast sta je ook in voor een stuk administratie waaronder nakijken van garanties, uitschrijven van handleidingen, besingen en leveringen en opvolgen, …

In deze rol rapporteer je rechtstreeks aan de support verantwoordelijke. Je wordt ondersteund door een team van second line collega’s.

Jouw profiel

Je komt terecht in een organisatie die volop in groei is en waar je een waaier aan kansen en mogelijkheden krijgt om jezelf te ontplooien en te ontwikkelen . Je maakt deel uit van een jong, dynamisch team met enthousiaste, hardwerkende collega’s.
Naast een marktconform loon , kan je ook rekenen op volgende extralegale voordelen

Een bedrijfswagen met tankkaart

Bonusplan (CAO)

Ecocheques

Eindejaarspremie en vakantiegeld conform PC

Fruit en soep op kantoor

Mogelijkheid tot volgen van opleidingen en cursussen

Groeps- en hospitalisatieverzekering

Netto-onkostenvergoeding

Een mobiele met abonnement

Een laptop

Maaltijdcheques € /gewerkte dag

wetjke verlofdagen + ADV-dagen (-urenweek)

Ben je overtuigd of wens je meer informatie over deze vacature? Contacteer ons!

Technische problemen en vereisten van de klant analyseren Klanten informeren over de opgemerkte technische problemen, aan te brengen wijzigingen en uit te voeren hersingen Don Informatica en communicatie De oplossingen en technische aanbevelingen bepalen en aan de klanten meedelen Technische documentatie opsen en ter beschikking van de klanten sen Aanbod

Je hebt een sterke affiniteit met computers ( en hardware) en kan terugblikken op een eerste relevante werkervaring met fonische dienstverlening of klantenondersteuning .

Daarnaast ga je ook niet achteruit van administratieve taken zoals het uitschrijven van teksten en het nakijken van orders.

Je bent taalvaardig en kan je goed uitdrukken in de Nederlandse, Engelse en Franse taal.

Je bent service gericht en flexibel inges.

Jouw klantgerichtheid s jou in staat je klanten te allen tijde te ondersteunen en tevreden te sen!

Je bent erg leergierig en het typeert jou continu nieuwe zaken te willen bijleren!

 


Helpdeskmedewerker Hardware
2024-05-13 - 2024-06-08

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: LOKEREN

Land: België
Postal Code: 9160
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share