Klanten dienst medewerker

Functie

Op zoek naar een dynamische rol als Customer Service Medewerker in Merchtem, België? Wij zijn op zoek naar een gedreven teamlid om ons sales team te versterken. Van intakeverwerking tot orderopvolging, we zoeken een administratieve duizendpoot met een commerciële insing. Goede communicatieve vaardigheden en talenkennis (Nederlands, Frans) zijn essentieel. Ervaring is een pluspunt maar geen vereiste; interne training wordt voorzien. Als zelfstandige en georganiseerde teamspeler met affiniteit voor MS Office, ben jij wellicht degene die we zoeken!



Customer Service Medewerker bij ons team in Merchtem, België. Jouw taken omvatten onder andere

- Verwerking en opvolging van offerte-aanvragen, waarbij je nauwkeurig en efficiënt te werk gaat om de beste service aan onze klanten te bieden.

- Beheer van orders van A tot Z, inclusief transportregelingen, om ervoor te zorgen dat onze klanten tijdig en tevreden hun producten ontvangen.

- Registratie van claims en het bieden van oplossingsgerichte ondersteuning om eventuele problemen snel en effectief op te lossen.

- Facturatie en ondersteuning bij het opvolgen van betalingen, waarbij je zorgvuldigheid en aandacht voor detail combineert.

- Proactief zoeken naar oplossingen bij vragen, zowel intern als extern, om een naadloze klantervaring te garanderen.

- Samenwerking met interne diensten zoals aankoop en magazijn, waarbij je effectieve communicatie en teamwork demonstreert.


We zijn op zoek naar een kandidaat met de volgende eigenschappen


- Een vlotte, open-minded persoonlijkheid met een klant- en oplossingsgerichte insing.

- Uitstekende communicatievaardigheden en een zeer goede talenkennis van Nederlands en Frans (zowel geschreven als gesproken), en een goede beheersing van het Engels.

- Enige ervaring in een soortgelijke functie en industriële omgeving is een pluspunt, maar geen vereiste. We bieden interne opleiding en training om je snel in te werken.

- Zelfstandigheid, organisatievermogen en gestructureerd kunnen werken in teamverband.

- Bekendheid met gangbare MS Office en computer tools.

- DTFU en FIAG-minded, waarbij je een positieve en proactieve houding aanneemt in het streven naar succes.


Als jij klaar bent om je vaardigheden toe te passen in een dynamische en stimulerende werkomgeving, dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet.

Jouw profiel

We zijn op zoek naar een kandidaat met de volgende eigenschappen

( NL+FR )

- Een vlotte, open-minded persoonlijkheid met een klant- en oplossingsgerichte insing.

- Uitstekende communicatievaardigheden en een zeer goede talenkennis van Nederlands en Frans (zowel geschreven als gesproken), en een goede beheersing van het Engels.

- Enige ervaring in een soortgelijke functie en industriële omgeving is een pluspunt, maar geen vereiste. We bieden interne opleiding en training om je snel in te werken.

- Zelfstandigheid, organisatievermogen en gestructureerd kunnen werken in teamverband.

- Bekendheid met gangbare MS Office en computer tools.

- DTFU en FIAG-minded, waarbij je een positieve en proactieve houding aanneemt in het streven naar succes.


Als jij klaar bent om je vaardigheden toe te passen in een dynamische en stimulerende werkomgeving, dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet.

Zich voorsen aan de
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...) De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...) De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de besing, de reservatie, ... invoeren Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (besing, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...) Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorsen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...) Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...) Behandelt Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...) Behandelt Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van besingen, bijstand en hulp aan klanten, ...) Aanbod


Een marktconform salaris op basis van je ervaring en competenties aangevuld met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques hospitalisatieverzekering groepsverzekering Mogelijkheid tot thuiswerken (na inwerkperiode en in samenspraak) kansen voor initiatief en ontwikkeling in een stabiele mensgerichte en flexibele werkomgeving.



 


Klanten dienst medewerker
2024-05-22 - 2024-06-19

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: MERCHTEM

Land: België
Postal Code: 1785
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share