Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Accountmanager Retail


Functie

Als Retail Sales Representative ben je het eerste contact van PostNL-punten in een bepaalde regio (Mechelen & Oost-Vlaanderen). Concreet wil dit zeggen dat je het vaste aanspreekpunt bent van en naar ‘jouw’PostNL-punten en dat je instaat voor de werving van nieuwe PostNL-punten.

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

  • Je bent het eerste contact van PostNL-punten in een bepaalde regio;

  • Je zorgt voor werving van nieuwe PostNL-punten, waarbij je rekening houdt met de parameters van PostNL. Daarbij sta je ook in voor de opleiding, kwaliteit en verdere opvolging doorheen de hele samenwerking met alle PostNL-punten in jouw regio;

  • Je denkt na over creatieve oplossingen om het netwerk efficiënter te maken en de voordelen voor beide partijen te vergroten;

  • Je bent in staat om relevante rapportages op te stellen en belangrijke informatie te filteren en koppelt deze terug aan je leidinggevende.

Jouw profiel

  • Minimaal Bachelor werk- en denkniveau;

  • Je beschikt over een zelfstandige, commerciële, flexibele hands-on mentaliteit;

  • Je hebt een ervaring opgebouwd in een soortgelijke functie;

  • Je bent extravert, nauwkeurig, stressbestendig, klantgericht, communicatief en ondernemend;

  • Je hebt een rijbewijs B en houdt ervan een hele dag op de baan te zijn;

  • Je kan vlot werken met MS Office;

  • Je spreekt vlot Nederlands en kan je uit de slag slaan in het Frans;

  • Je kan terugvallen op uitstekende communicatie- en analytische vaardigheden.

  • Kennis van systemen als Geodan, PowerBI, enz. is een grote plus.

  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)

Aanbod

  • Een mooi loon aangevuld met tal van extralegale voordelen zoals:

  • Bedrijfswagen tankkaart;

  • Maaltijdcheques van €7;

  • €250 ecocheques;

  • Laptop;

  • Groeps- en hospitalisatieverzekering;

  • 30 vakantiedagen;

  • Toegang tot het Ekivita-platform (kortingen op Bol.com, Zalando,…);

  • Mogelijkheden om jezelf te ontplooien met een ruim opleidingsaanbod;

  • Een leuke sfeer en fijne collega’s.

Solliciteren