Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Inside Sales Medewerker


Functie

Voor ons hoofdkantoor in Mechelen zijn we op zoek naar een enthousiaste inside sales medewerker. Kom jij het team versterken?

Wat ga je doen?

Als inside salesmedewerker sta jij mee garant voor een kwalitatieve dienstverlening. Je vormt deel van ons salesteam en rapporteert aan de Sales Manager.

  • Je biedt een professionele ondersteuning aan voor onze klanten. Je bouwt een band op met de klant door op regelmatige basis contact (zowel telefonisch als per mail) op te nemen. Elke vraag wat betreft het product, dienst of proces, beantwoord je met een glimlach.

  • Je gaat klanten proactief benaderen om onvolkomenheden te vermijden.

  • Je verzamelt en registreert alle informatie over je klanten in het CRM systeem. Je zorgt er voor dat alle informatie en rapporten tijdig en correct opgemaakt worden richting het management en de financiële afdeling binnen PostNL.

  • Je signaleert potentiële businessopportuniteiten en/of groeipotentieel aan de sales manager. Je neemt actief deel bij het opzetten en ontwikkelen van een klant.

  • Je voert op wekelijkse basis prospectiecalls om potentiële nieuwe klanten te benaderen met de daarbij horende opvolging.

  • Je kijkt toe dat facturen correct en tijdig bij de klant terecht komt.

  • Je biedt ondersteuning aan klanten en collega’s.

  • Je bent verantwoordelijk voor de juistheid van offertes en de systemen van PostNL. Je verzorgt de administratieve opvolging.

Jouw profiel

  • Iemand heel communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk.

  • Je hebt daarnaast minstens een jaar ervaring in een functie in inside sales.

  • Naast je resultaatgerichtheid, ben je zeer commercieel ingesteld.

  • Om deze rol zorgvuldig te kunnen uitvoeren, is drietaligheid essentieel. Je spreekt zeer goed Nederlands, Frans en Engels.

  • MS office heeft voor jou geen geheimen.

  • Ervaring met accountmanagement en KPI’s zijn een plus!

  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)

Aanbod

  • Een mooi salaris aangevuld met maaltijdcheques van €7

  • 30 vakantiedagen

  • Gsm + abonnement

  • Laptop

  • Hospitalisatieverzekering

  • Groepsverzekering

  • 250 EUR ecocheques (gebaseerd op een voltijdse tewerkstelling)

  • Mogelijkheid tot fietslease na 2j dienst

  • Vergoeding woon-werkverkeer

  • Toegang tot het voordelen platform Ekivita (kortingen op Zalando, Bol.com,…)

Solliciteren