Senior Communication Specialist

Functie

Employer is een levensverzekeringen- en kredietmaatschappij die haar klanten bijstaat in de opbouw van hun vermogen. Zij biedt verzekeringen met gewaarborgd kapitaal en interest aan (Tak en Tak ), evenals verzekeringen verbonden aan fondsen (Tak ). Employer is een levensverzekeringsmaatschappij die kan terugkijken op bijna een eeuw ervaring met hypotheken en het beheer van spaargelden. Employer heeft in de afgelopen jaren ook haar focus gelegd op hernieuwbare energie en immobilië heeft dochtermaatschappijen als

ESG die expert is in het ontwikkelen, realiseren, beheren en financieren van projecten en innovaties in (hernieuwbare) energie Employer Real Estate is actief als investeerder van logistieke en semi-industriële projecten Banimmo , beursgenoteerde vastgoedontwikkelaar sedert jaar en heeft een verhuurportfolio van ca. . m² kantoorgebouwen en ca. . m² te ontwikkelen grondbank. HypoConnect is het grootste commercieel platform voor hypothecair krediet en is daarmee de in België voor meer dan makelaars, met het grootste aanbod in de markt en dit zowel op vlak van kredieten als verzekeringen. Employer is een financiële speler met een menselijk gezicht die de ambitie heeft om te blijven groeien en enthousiaste medewerkers om hieraan bij te dragen en is momenteel op zoek naar een Senior Communication Specialist
Jobomschrijving

Als Senior Communication Specialist hou je je bezig met het beheer van de verschillende communicatiekanalen binnenin het Sales & Marketing-departement. Hiermee zorg je ervoor dat alle communicatie vanuit Employer groep op een duidelijke en consequente manier verloopt naar externe partners en klanten toe. Wat betekent dit concreet? Onder leiding van de Directeur Sales & Marketing en in samenwerking met het Sales & Marketing team ga je naast communicatie management ook met een focus op employer branding vorm moet geven aan het specifieke taken die je moet uitvoeren zijnBeheer Flexmail (marketing software)

Ons makelaarsnetwerk op de hoogte brengen van de nieuwste ontwikkelingen. Mailingcampagnes op poten zetten met automatische flows, formulieren, etc. De Event Manager bijstaan met de communicatie omtrent evenementen. Beheer van de sociale media (LinkedIn, Facebook, Instagram) De communicatie op onze sociale mediakanalen beheren. Marketingcampagnes ontwikkelen op onze sociale mediakanalen. Beheer van Employer groep websites De content van onze verschillende websites beheren en continue bezig zijn met het optimaliseren van het gebruiksgemak. Zich bezighouden met de SEO van de websites. Een periodieke rapportering opsen van het verkeer op onze website. Organisatie van webinars en opleidingen Webinars omtrent onze diensten en producten produceren en organiseren. Opleidingen organiseren, zowel aan interne als externe partijen in nauw samenwerking met opleidingsverantwoordelijke. Beheer van marketingmateriaal Onze stock van onder andere relatiegeschenken beheren. Nieuwe brochures opsen of bestaande brochures aanpassen. Samen met de Sales & Broker Administration Assistant de algemene administratieve ondersteuning aan de dienst Sales & Marketing voorzien. Jouw profiel Wie zoeken wij? Je beschikt minimaal over een Bachelor Communicatiemanagement of gelijkwaardig door ervaring. Je hebt minstens jaar ervaring in een soortgelijke functie, een werkervaring in de mediasector is zeker mooi meegenomen. Je hebt een perfecte kennis van NL of FR en je hebt een zeer goede kennis van de tweede landstaal. Je hebt een groepsgeest en deelt makkelijk informatie met de leden van jouw afdeling. Je bent graag bezig met ondersteunende taken en het vlot helpen werken van jouw team. Je bent oplossingsgericht, communicatief, dynamisch, nauwkeurig, en je kan deadlines naleven. Je beheerst de MS Office Tools. (Word, Excel, PowerPoint, Publisher, etc.) Je kan overweg met foto- en videobewerking. (Photoshop, etc.) Aanbod Wat bieden wij aan? Een contract van onbepaalde duur met een salarispakket op basis van jouw ervaring & competenties inclusief extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatie- en ambulante kosten verzekering, extra vakantiedagen, flexibele werkuren, mogelijkheid om van thuis uit te werken,...). Onze kantoren zijn ideaal gelegen in Brussel-Stad (tussen metro Kruidtuin & Madou) in de nabijheid van talrijke toffe cafés, restaurants en winkels waardoor wij gemakkelijk bereikbaar zijn via openbaar vervoer. We geloven binnen Employer in continuous learning wat wil zeggen dat we jou met een groot aanbod aan opleidingen en persoonlijke begeleiding willen blijven uitdagen om jouw persoonlijke groei na te streven.

 


Senior Communication Specialist
2024-06-02 - 2024-07-11

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: BRUSSEL

Land: België
Postal Code: 1000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share