Guest Relations - Frans / Nederlands / Engels (m/v/x)

Functie

Omdat achter de mooiste tuinen ook de grootste talenten schuilen…

Verkozen tot Beste Dierentuin van Europa door de Diamond Themepark Awards!

Met de ambitie om deze erkenning wereldwijd uit te breiden,

Opent Employer haar deuren voor een

Een Guest Relations (m/v)

Frans / Nederlands / Engels

U bent het belangrijkste aanspreekpunt voor onze hoasten U begroet de gasten in hun eigen taal, heet hen welkom en fungeert als contactpersoon voor alle vragen tijdens hun verblijf U ontvangt VIP-gasten en zorgt voor een goed verloop van hun verblijf door elk detail te verzorgen (specifiek onthaal op de kamer, begeleiding, specifieke verzoeken, ...) U maakt de lijst van aankomsten voor elke dag en geeft elk detail aan dat relevant is voor het comfort van de klant. U vermeldt de verschillende producten die door de klant worden aangekocht en u zorgt voor de coördinatie van de besingen en de levering van deze producten U bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van het groepsmanagement U zult de andere afdelingen van het homoeten ondersteunen om de best mogelijke klantenervaring te bieden (kamer check-in, gasten check-out, lobby-bar service, bagageafhandeling, ...) Elke week maakt u een inventaris op van de voorraden en zorgt u ervoor dat de minimumvoorraad wordt gerespecteerd (horecaproducten, snoepgoed, enz.). U bent verantwoordelijk voor het plaatsen van besingen indien nodig Elke ochtend gaat u naar de ontbijtzaal om de indrukken van de klanten te verzamelen over het park en zijn faciliteiten, het hoen zijn diensten, het restaurant, enz. U neemt contact op met de gasten om de accommodatievoorzieningen en de aangeboden diensten te presenteren. U bent de schakel tussen alle afdelingen om aan alle wensen van de klant te voldoen en ervoor te zorgen dat hun verblijf zo goed mogelijk verloopt en aan hun verwachtingen voldoet Wanneer er een klacht wordt gemeld, zult u de klant ontmoeten en een luisterend oor bieden. U neemt contact op met de betrokken diensten en een passende oplossing voor de ondervonden hinder Naar aanleiding van de feedback uit de tevredenheidsenquêtes neemt u contact op met klanten die hun ervaring in het Resort willen delen Jouw profiel U hebt een zeer goede kennis van het Nederlands, Frans en het Engels U hebt een ruime ervaring in het hoezen Een bachelordiploma in hoanagement, toerisme of secretariaatswerk is wenselijk U hebt een goed gevoel voor gastvrijheid en kunt zich aanpassen aan verschillende situaties U kunt zelfstandig werken U bent nieuwsgierig en open-minded voor verschillende levensstijlen en culturen U hebt een uitstekende teamgeest en bent vriendelijk U hebt een goede beheersing van IT-tools en de Office-suite U hebt een uitstekend voorkomen en bent vriendelijk, behulpzaam, dynamisch en respectvol U bent flexibel en beschikbaar om ook in het weekend, tijdens schoolvakanties en op feestdagen te werken, omwille van onze activiteitensector De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
Een vooruitgangstraject voorsen De klant informeren over de diensten van de organisatie en de reservatieprocedure De facturen voor de verblijfkosten opsen, de betalingsmiddelen controleren en de betalingen ontvangen De reservaties registreren en de bezetting van kamers, appartementen, bungalows, ... actualiseren De opvolggegevens van de activiteiten registreren (reservaties, annulaties, verkoop, ...)
Dagelijkse statistische rapporten opsen (bezettingsgraad, gemiddelde prijs, ...) De gepaste acties nemen bij een geschil met een klant (commerciële ingesheid, ...) Plaatsen en goederen bewaken
Rondes ter preventie en voor het opsporen van risico's uitvoeren De klantenrekeningen administratief opvolgen (aanmaningen, controle van uitgese betalingen, ...) De klanten verwelkomen bij hun aankomst
De administratieve formaliteiten in verband met hun verblijf afhandelen De organisatie van seminaries, congressen, ... in het bedrijf coördineren Antwoorden op vragen van de klanten tijdens hun verblijf De kassa afsluiten en de openstaande rekeningen controleren Aanbod

Ben jij het talent waar Employer naar ? Ben jij klaar voor deze boeiende uitdaging?

Solliciteer dan zeker voor deze functie.

Je krijgt seconden de tijd om ons in een filmpje te overtuigen van je enthousiasme om voor Employer te werken!

 


Guest Relations - Frans / Nederlands / Engels (m/v/x)
2024-05-09 - 2024-06-06

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: BRUGELETTE
Domaine de Cambron 1
Land: België
Postal Code: 7940
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share