Experienced Customer Advisor

Functie Profielbeschrijving

Als Experienced Customer Advisor voor Employer maak je deel uit van het Key Account-team binnen de afdeling Customer Service (CSD) en treedt je op als exclusief adviseur voor een gedefinieerde portefeuille van accounts. Je bent verantwoordelijk voor een portfolio van klanten en behandelt hun verzoeken per en in het Nederlands en Frans.

Je lost complexe gevallen op zoals bijvoorbeeld incidenten bij klanten, complexe verzoeken, klachten,... Je lost problemen snel en efficiënt op en deelt de klantfeedback met de afdeling training en kwaliteit om de initiële oplossingen en klanttevredenheid te verbeteren.

Je werkt samen met de Commercial Account Manager om een portfolio van belangrijke accounts te beheren (klant vergaderingen, onboarding, incidentbeheer en klantvragen).

Je deelt feedback van klanten intern om de manier waarop ze werken te verbeteren en om verbeterpunten te identificeren.

Je werkt samen met Sales, CX en Operations om het onboardingproces voor grootschalige nieuwe klanten en nieuwe producten te beheren.

Als een incident gevolgen heeft voor uw account portefeuille, escaleert u dit naar uw supervisor en de Customer Service Manager.

Bedrijfsprofiel

Ze zijn een hecht team van agenten, op zoek naar een teamlid met een positieve en

pragmatische houding. Ze zijn op zoek naar een gemotiveerde, resultaatgerichte

collega. Ben jij klaar om Employer en hun klanten naar een hoger niveau te tillen? Herken je jezelf in dit profiel? Solliciteer dan nu!

Jouw profiel Jouw aanbod

Je bent de ideale kandidaat als je de volgende vaardigheden hebt

- Je hebt minimaal jaar ervaring met klantenservice en ervaring met grotere accounts.

- Je bent klantgericht en behandelt alle vragen met integriteit.

- Een sterke communicatieve en samenwerkingsvaardigheden beschrijven jou goed?

- Je spreekt vloeiend Nederlands en voldoende Frans om effectief te kunnen samenwerken. Kennis van het Engels is een pluspunt.

Hun aanbod - Een competitief salaris tussen de e-e met tal van extralegale voordelen. - Een aangename werkomgeving binnen een dynamisch team. - Een werkplek dicht bij het Centraal Station van Brussel. - Kwaliteit van het beroepsleven Hybride werken, evenwicht tussen werk en privé en een dynamische werkplek (gloednieuw kantoor).

De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ... Key accounts opvolgen Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes Aanbod Hun aanbod

- Een competitief salaris tussen de e-e met tal van extralegale voordelen.

- Een aangename werkomgeving binnen een dynamisch team.

- Een werkplek dicht bij het Centraal Station van Brussel.

- Kwaliteit van het beroepsleven Hybride werken, evenwicht tussen werk en privé en een dynamische werkplek (gloednieuw kantoor).

 


Experienced Customer Advisor
2024-05-11 - 2024-06-14

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: ELSENE

Land: België
Postal Code: 1050
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share