Customer Service Medewerker

Functie

- Vriendelijk, prompt en accuraat beantwoorden van de vragen van onze klanten via mail, en chat over onze diensten.

- Beheren en beheersen van onze mailbox met aanvragen.

- Schrijven en verzenden van offertes naar onze klanten en prospecten.

- Overdragen van de getekende orders van onze klanten naar de respectievelijke collega’s van de betrokken afdelingen.

- Professioneel en op tijd oplossen van klachten en bezorgdheden van onze klanten en prospecten.

- Samenwerken met onze andere departementen om een ‘best in class’ klantenservice te kunnen garanderen.

- Op de hoogte blijven van nieuwe trends, product updates, prijzen en technische know-how om onze klanten te kunnen assisteren en bijdragen tot verbeteringen in onze processen.

- Uitdragen van onze visie en missie om een duurzame wereld te creëren aan de hand van ons circulair business model.

Jouw profiel

-Een eerste ervaring in customer service, bij voorkeur in de IT-sector, com of aanverwanten.

-Sterke communicatieve vaardigheden, zowel gesproken als geschreven, met de vaardigheid om basis technische informatie over te dragen aan een niet technisch publiek

-Vloeiend in Nederlands, Frans en Engels, zowel gesproken als geschreven. Iedere andere taal is een surplus.

-Exceptioneel probleemoplossend vermogen en de vastberadenheid om onze klanten de nodige support te geven die ze verdienen.

-Ervaring in het werken met CRM systemen en andere relevante tools om interactie met klanten te ondersteunen op basis van correcte data.

-Zelfgemotiveerd met oog voor detail, met het vermogen om zelfstandig te kunnen werken en taken te kunnen prioriteren.

- Passie en/of intrinsieke interesse voor het promoten van duurzame oplossingen aan de hand van circulaire oplossingen als alternatief voor nieuwe IT-hardware

Besingen registreren
Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
De klant of de verkoper erover inlichten Kostenramingen opsen
Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...) Klanten of leveranciers opvolgen
Oplossingen voorsen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...) Klanten Bedrijven fonische oproepen ontvangen
Klanten informeren (opvolging van de besing, informatie, ...) De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...) Aanbod

- Marktconform salaris naargelang ervaring

- De mogelijkheid om mee te groeien en je persoonlijk te ontwikkelen in een sterk groeiende, maar duurzame onderneming.

- De mogelijkheid om persoonlijke IT aankopen te doen aan een interessante korting.

- Hospitalisatie- en groepsverzekering

- Maaltijdcheques

- Ecocheques

- CAO bonus

Solliciteren

Jerry Ickmans


 


Customer Service Medewerker
2024-05-16 - 2024-06-11

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: BERINGEN
Lochtemanweg 40
Land: België
Postal Code: 3580
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share