Administratief assistenten (m/v/x) voor de dienst Financi...

Functie

Activiteiten (uitbreiding mogelijk)

Behandelen van financiële en administratieve documenten; controleren van bewijsstukken; toepassen van verificatie-, invorderings-, facturerings-, onkostenvergoedings- en mandaatprocedures; coderen van cijfergegevens; coördinatie met andere diensten; valideren van financiële verzoeken; archiveren van diverse soorten documenten op papier of in elektronische vorm; beantwoorden en doorgeven van oproepen; beheren van de mailbox. Jouw profiel

Voorwaarden voor deelname

In het bezit zijn van een diploma hoger secundair onderwijs (A), bij voorkeur een oriëntatie boekhouden/kantoor/economie, of in het bezit zijn van een gelijkwaardig diploma dat het buitenlandse studiediploma gelijks aan het diploma dat vereist is bij de aanwerving.

Profiel van de functie

Graag werken met cijfers; de inhoud van documenten kunnen analyseren; een goed concentratievermogen en nauwgezet zijn bij het uitvoeren van taken; computervaardig zijn (Microsoft Office Word en Excel, Outlook); zelfstandig zijn en graag in teamverband werken.

Troeven

een goede kennis van het frans en het nederlands hebben , in het bezit zijn van de door Selor uitgegeven taalcertificaten (schrifjk en mondeling) of bereid zijn deze te behalen; een eerste ervaring hebben in een gelijkaardige functie binnen een Employer of een administratie.

Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
Documentatie doorsturen of archiveren Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ... Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
s behandelen Documenten coderen, klasseren en archiveren fonische oproepen beantwoorden
Klanten ontvangen
Klanten informeren of oriënteren Verkoopsovereenkomsten opsen
Betalingen opvolgen
Aanmanen bij onbetaalde rekeningen Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
De boekingen registreren Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren Aanbod

Voltijdse vervangingscontracten - wervingsreserve ( uur/week) met

Loonschaal in overeenstemming met de opgewaardeerd schalen van de plaatselijke besturen van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest Niveau C; een erkenning van de verworven professionele beroepservaring (alle anciënniteit in de publieke sector en maximaal jaar in de privésector voor functies die verband houden met de functie) ; een aantrekkelijk verlofkapitaal ; flexibele werktijden en de mogelijkheid tot werken ( tot eventueel dagen per week na maanden anciënniteit en afhankelijk van de functie en autonomie) ; terugbetaling van het woon-werkverkeer voor het openbaar vervoer en/of een fiets- of voetgangerspremie (vlotte bereikbaarheid met het openbaar vervoer) ; een eindejaarsuitkering ; toekenning van maaltijdcheques ; aanvullende pensioenverzekering (de pijler) ; doorlopende professionele opleidingen ; toekenning van een tweetaligheidspremie, op vertoon van de vereiste Selor-taalcertificaten (schrifjk en mondeling); mogelijkheid om aan te sluiten aan een hospitalisatieverzekering tegen een voordelig tarief.

 


Administratief assistenten (m/v/x) voor de dienst Financi...
2024-05-18 - 2024-06-28

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: SINT-JANS-MOLENBEEK

Land: België
Postal Code: 1080
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share