Admin en inkoop medewerker

Functie Je biedt administratieve ondersteuning aan het project team; - Je analyseert en waakt over correcte uitvoering van het administratief bestek Je bent verantwoordelijk voor de werfmelding en ‘Check-in-at-work’ ; - Je zorgt voor de nodige parkeervergunningen en aanvragen voor nutsvoorzieningen; - Je bereidt projectgebonden briefwisseling voor naar leveranciers en klanten; - Je bent verantwoordelijk voor het opmaken en/of nalezen van technische documenten zoals het VGM plan en tool-box; Je plaatst kleine besingen van diensten, materiaal en materieel; Je zorgt voor het verzamelen, de controle en de registratie in het ERP systeem van de ontvangen leveringsbonnen ; Je communiceert met klanten betreffende onder andere planning en werfmeldingen; Je verzorgt en bewaakt een correcte digitale en fysische archivering van projectgebonden documenten Jouw profiel

WAT ZIJN JOUW TROEVEN?

Je hebt bij voorkeur werkervaring in de bouw of een ander technische sector Je hebt interesse in de bouw - Je bent dynamisch, gedreven en proactief - Je bent een teamspeler en kan perfect ook zelfstandig te werk gaan - Je werkt gestructureerd, uiterst nauwkeurig en hebt oog voor detail Je neemt initiatief en hebt een hands-on mentaliteit Je bent vlot en communicatief en kunt deadlines respecteren Je hebt uitgebreide vaardigheden en interesse in digitale tools (Navision, Microsoft ,.). Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands en kan je vlot uitdrukken in het Engels en Frans De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...) Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, s van de leveranciers, ...) Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers Inschrijvingen op de aanbestedingen analyseren en evalueren of de leveranciers aan de vraag kunnen voldoen Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opsen De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorsen Aanbod

Je komt terecht in een familiebedrijf met meer dan jaar kennis en ervaring. Bij Employer De ben je omringd met bekwame, gedreven en gelijkgezinde collega’s. We geloven in een vlakke structuur waarbij collaboratief ingesheid leidt tot collectief succes. Hier gaat het erom dat elke persoon zijn talenten, vaardigheden en passie brengt in een voortdurend evoluerend en duurzaam bedrijf.

Je zal werken in een informele familiale werkomgeving, een no-nonsense en inclusieve cultuur in een sfeer van coaching, teamwerk en professionele ontwikkeling. Employer De is een groeibedrijf dat naar medewerkers die willen leren en hun kennis delen. Haar cultuur gedijt door diversiteit te omarmen, teamwerk te belonen en het vooropsen van Vrijheid - Vertrouwen - Verantwoordelijkheid - Veiligheid. Het bedrijf is financieel gezond en biedt een genereus totaalpakket aan beloningen die we graag met jou delen in een eerste verkenningsgesprek

Solliciteren

Manon De


 


Admin en inkoop medewerker
2024-05-27 - 2024-07-04

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: ZELE
Textielstraat 5
Land: België
Postal Code: 9240
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share