Administratief bediende

Functie

LIVLIV Life is een dynamisch bedrijf dat zich richt op het bevorderen van een gezonde levensstijl door middel van begeleidingstrajecten en ondersteunende producten. We streven ernaar om onze klanten te helpen bij het bereiken van hun gezondheidsdoelen en een betere levenskwaliteit te ervaren. Onze missie is om gezondheid toegankelijk en plezierig te maken voor iedereen.

Functieomschrijving

Als part-time administratieve bediende bij LIVLIV Life zul je een essentiële rol spelen in het ondersteunen van onze operationele activiteiten. Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken, waaronder maar niet beperkt tot

Het beheren van inkomende en uitgaande communicatie, zowel per als per .

Het bijhouden van dossiers en documenten nauwkeurig en georganiseerd houden.

Het verwerken van besingen en het bijhouden van inventaris.

Het assisteren bij de planning en coördinatie van evenementen en bijeenkomsten.

Het ondersteunen van het team bij ad-hoc administratieve taken en projecten.

Jouw profiel

Wij vragen

Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, zowel mondeling als schrifjk.

Ervaring in een administratieve functie is een pluspunt, maar niet vereist.

Kennis van en ervaring met het werken met moderne apps en softwaretools, excell & word

Flexibiliteit, proactiviteit en een positieve werkethos.

Een passie voor gezondheid en welzijn is een pre.

Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...) Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
Boodschappen noteren en afspraken vastleggen Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...) Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
s behandelen De activiteiten van een team coördineren Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen Aanbod

Wij bieden

Een part-time positie met flexibele uren, ideaal voor werk-privébalans.

De mogelijkheid om deel uit te maken van een dynamisch team dat zich inzet voor het bevorderen van gezondheid.

Kansen voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Een stimulerende en leuke werkomgeving waarin je kunt bijdragen aan een zinvolle missie.

Solliciteren

Marleen Verschueren


 


Administratief bediende
2024-05-09 - 2024-07-05

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: MECHELEN
Oude Brusselsestraat 7 Postbus 2
Land: België
Postal Code: 2800
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share