Functieomschrijving
Deze klant is de logistiek en technisch dienstverlener achter automaten, koelers, printers, koffieautomaten, fitnesstoestellen en geldautomaten van diverse A-merken. Deze worden bij de klant werkend opgeleverd.
Verantwoordelijkheden:
· Automatisering van administratieve taken en deze documenteren
· Ondersteuning in office toepassingen
· Onderhoud SQL database
Taken:
· Transpas gebruik en ondersteuning.
· SQL-Server beheer van de verschillende functies.
· Office toepassingen ondersteuning en creatie met Excel, Word e.a. …)
· EDI imports en exports in samenwerking met de opdrachtgevers.
· Procedures en processen uitschrijven
Profiel
· Communicatief
· Oplossingsgericht
· Kennis Excel, VBA en EDI
· Lezen en schrijven van VB, .NET en SQL
· Ervaring met XML en Json
· Procesmatig denken
· Bachelor diploma of HBO diploma
Pluspunten:
· Web building
Jobgerelateerde competenties
Aanbod
Wij bieden een job in een familiale werksfeer waar iedereen de kans krijgt om zijn talenten te ontplooien. Dit met een mooie verloning en extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering na 6 maanden dienst.
Plaats tewerkstelling
2800 MECHELEN
Hayat El abbouz
0472681242
hayat.e@hrit.be