Customer Care Leader

Functie

Onze klant heeft een netwerk aan meer dan winkels over heel Vlaanderen. Dagelijks zorgen > medewerkers voor de beste service en klantenbeleving.

Wij zoeken een customer care manager die energie krijg van het samenwerken met collega's uit het customer care team, het verbeteren en aligneren van processen en focus houdt op het verbeteren van de klanten ervaring.

Jij bent verantwoordelijk voor de klantendienst en zorgt voor de implementatie en opvolgen van plannen. Voor het verbeteren van de bestaande klanten beleving & - service. Jij weet als geen ander je medewerkers te coachen en hen te motiveren.

Jouw taken en verantwoordelijkheden ;

People management je zorgt voor een optimale inzet van de teamleden, coacht en motiveert, rekruteert nieuwe medewerkers, zorgt voor de opleiding, e.a. Operations management opmaken processen, targets realiseren, e.a. Change management optimaliseren van processen, initiatieven nemen ter verbetering van bestaande werking van het team, e.a. Resultaat management opmaken en beheren van SLA’s en KPI’S inclusief bijhorende rapportering, e.a.

Profiel

Bachelor of masterdiploma Een leidinggevende ervaring (> jaar) Ervaring met coachen, aansturen/bijsturen, feedback geven Je neemt initiatief, bent ondernemend, sterk analytisch en cijfermatig Doelgericht Teamplayer

Het pakket

Correct loonpakket inclusief verschillende extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, eindejaarspremie, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, fietsleasing, . Goede work-lifebalans Aangename vakantieregeling (dito ADV-dagen) Een contract van onbepaalde duur Doorgroeimogelijkheden

Interesse? Solliciteer dan via met vermelding van

De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ... Oplossingen voorsen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ... Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden De activiteiten van een team coördineren Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
De jaaractieplannen en de doelsingen van de dienst bepalen Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
De resultaten analyseren
Aanpassingen doorvoeren Opvolggegevens van de activiteiten registreren
Jaarrapporten opsen
Verbeteringen voorsen Solliciteren

Jan Piet Hermans


 


Customer Care Leader
2024-05-24 - 2024-06-23

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: MECHELEN
Drabstraat 8C
Land: België
Postal Code: 2800
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share