Customer Support Hero

Functie

Employer EEN CUSTOMER SUPPORT HERO.

Ben jij iemand die energie krijgt om anderen te helpen. Sta jij de klant bij in het optimaal benutten van onze en wil je meewerken aan de groei van Employer dan hebben wij de volgende uitdaging voor je.

Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle vragen van onze klanten en verdelers via /ticketsysteem Je zorgt voor een efficiënte klantondersteuning en helpt hen met de tips & tricks voor het gebruiken van onze oplossingen Je luistert naar de feedback/suggesties van onze klanten en denkt proactief mee over hoe we onze producten kunnen verbeteren Je beantwoordt al hun vragen via mail en/of . Je houdt onze database up to date met allerhande informatie (FAQ’s, forum,..) Je test de laatste nieuwe ontwikkelingen Je werkt samen met de verschillende afdelingen om de klantentevredenheid te optimaliseren Jouw profiel Je bent een gedreven teamplayer die bijdraagt aan de groei van de organisatie Je bent dynamisch, enthousiast en ondernemend Je bent iemand die kennis of interesse heeft van Microsoft Office MS, SQL Server en netwerken, ERP-,… Je hebt een achtergrond in de boekhouding of bedrijfskunde. Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en bent administratief sterk. Je bent klantgericht begrippen zoals empathie en klantentevredenheid hebben voor jouw geen geheim. Je bent een echte teamplayer maar kan ook zelfstandig werken. Je bent proactief en resultaatgericht. De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ... Oplossingen voorsen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ... Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
De resultaten analyseren
Aanpassingen doorvoeren Aanbod Wij zijn een jong en dynamisch Belgisch familiaal bedrijf in volle groei met een duidelijke koers van vernieuwing, digitalisering en eigen ontwikkeling/innovatie. Onze helpt dagelijks al meer dan duizenden boekhouders op basis van Artificiële inigentie en gedragsanalyses; Aantrekkelijk salarispakket (bedrijfswagen, tankkaart, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering…); Mogelijkheid tot thuiswerk in onderling overleg; Werken in een bedrijf met een familiale werksfeer waar iedereen elkaar kent; Een uitdagende job waar ondernemerszin en initiatief gestimuleerd worden; Coaching naar de beste versie van jezelf door interne begeleiding en opleidingen; Je kan zo snel mogelijk starten. Solliciteren

Slaets Gunther


 


Customer Support Hero
2024-05-16 - 2024-06-30

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: LUIK
QUAI DES ARDENNES 9
Land: België
Postal Code: 4020
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share