Office Assistant

Functie

Onze klant, een bloeiend familiebedrijf dat zich specialiseert in het vervoer van brandstoffen. Met een team van -tal toegewijde medewerkers, bedienen zij een breed scala aan klanten, waaronder landbouwers, industriële bedrijven en particulieren. Volgend jaar vieren zij hun -jarig bestaan. Er heerst een dynamische en familiale sfeer, waar flexibiliteit en een hands-on mentaliteit centraal staan.

Functieomschrijving

Als Office Assistant ben je verantwoordelijk voor het bieden van ondersteuning o.a. aan de zaakvoerders. Je wordt verwacht proactief mee te denken en te handelen op diverse terreinen, waaronder boekhouding, financieel beleid, algemene administratie en klantenservice.

Je bent een echte teamspeler met een hands-on mentaliteit en het vermogen om snel te schakelen tussen verschillende taken. Je bent flexibel in je werktijden en hebt geen - mentaliteit. Een commercieel inzicht en een energieke persoonlijkheid zijn een must, evenals het vermogen om autonoom te werken en te multitasken.

Verantwoordelijkheden

Ondersteuning bieden aan logistiek team Boekhoudkundige taken uitvoeren Klantenservice (second line) Proactief meedenken over financieel beleid Flexibel inzetbaar Debiteurenopvolging Nieuwe ideeën aandragen en direct schakelen op directieniveau Klantvriendelijke en respectvolle communicatie Bijdragen aan een positieve, dynamische werkomgeving Jouw profiel

Profiel

Eerste ervaring in administratieve functies Flexibel in werktijden en taken Hands-on mentaliteit Probleemoplossend vermogen Uitstekende communicatieve vaardigheden Loyaal en teamgericht Strategisch denkvermogen Bereid om sporadisch op zaterdag te werken Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren fonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren Documenten coderen, klasseren en archiveren De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...) Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren Administratieve dossiers samensen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren Aanbod Markconform salaris Maaltijdcheques na inwerkingperiode Woon-werk verkeer vergoeding Vakantiegeld e maand Solliciteren

Fatima Van Snick


 


Office Assistant
2024-04-29 - 2024-06-15

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: KINROOI

Land: België
Postal Code: 3640
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share