Administratief deskundige beheer opvangplaatsen
Onze werking
Opvangregio Noord geeft operationele ondersteuning aan de opvanglocaties in Vlaanderen. Samen met je directe collega ben jij verantwoordelijk voor het dagelijkse beheren van de opvangplaatsen in Vlaanderen.
Naast het beheer van de opvangplaatsen is Opvangregio Noord verantwoordelijk voor de ondersteuning en controle van de opvangkwaliteit in de opvanglocaties (opvangcentra en lokale opvanginitiatieven in de gemeenten).
Jouw belangrijkste activiteiten
Je dagelijkse taak is het behandelen van aanvragen voor verhuizingen van bewoners van de ene naar de andere locatie (aanvragen voor een aangepaste opvangplaats, disciplinaire overplaatsingen, medische transfers etc.). Je beoordeelt deze aanvragen, je een gepaste vrije plaats in het netwerk en brengt de verhuizing administratief in orde. Je communiceert hiervoor klantgericht met de medewerkers van de opvanglocaties je luistert, vraagt informatie op en s alles in het werk om de aanvragen op een correcte en snelle manier af te werken. Daarnaast houd je dagelijks oog op de bezettingsgraad van de opvangplaatsen hoeveel mensen verblijven er in de locaties, hoeveel plaatsen zijn er beschikbaar, hoeveel bezet, zijn er tekorten aan bepaalde plaatsen, etc. Je verzorgt cijferrapportages over de aantallen plaatsen, typologie van plaatsen, aantallen en soorten overplaatsingen van personen etc. Je doet geregeld controles op de betrouwbaarheid van bewonersgegevens die door de opvanglocaties zijn in onze database die door opvanglocaties Je be zo nu en dan de opvanglocaties om toelichting te geven over het proces van plaatsbeheer en je biedt ondersteuning en vorming aan opstartende opvanglocaties. Je organiseert enkele keren per jaar een vergadering met de plaatsbeheerders uit de federale opvangcentra. Je bespreekt dan goede praktijken, gaat in op vragen van het terrein, geeft toelichting bij nieuwe instructies. Jouw profielJe hebt een bijzondere interesse voor Employer, zijn werking, waarden en doelgroep. Voor meer info raadpleeg
Vereisten
Je hebt een diploma Bachelor/ Hogeschool (niveau B) Je bent een uitgesproken teamspeler en kunt samen met je directe collega een gezamenlijke werking uitbouwen Je bent diplomatisch en in staat om via onderhandeling en overleg tot oplossingen te komen met de medewerkers op het terrein Je bent uitgesproken luistervaardig en kunt in fonisch gesprek met medewerkers op het terrein komen tot syntheses van situaties op het terrein en hier dan een passend en aanvaardbaar antwoord op bieden. Je bent klantgericht en kan goed per mail en fonisch communiceren. Je houdt van administratief en ordelijk werken. Je bent stipt als het gaat om het verzamelen, bijhouden, weergeven en analyseren van cijfergegevens Je hebt een goede praktische kennis van Excel (spreadsheets, formules, koppelingen)Troeven
Een basiskennis Frans is zeker een troef, aangezien je soms ook contacten zal hebben met Franstalige collega’s.Algemene competenties (voor medewerkers van de federale overheid)
In team werken Een teamgeest creëren en bevorderen door meningen en ideeën te delen en bij te dragen tot oplossingen bij conflicten tussen collega's. Klantgericht handelen Interne en externe klanten begeleiden op een heldere, integere en objectieve manier, hen een persoonlijke service bieden en goede contacten onderhouden. Betrouwbaarheid tonen Werken op een integere manier, volgens de verwachtingen van de organisatie, met respect voor vertrouwelijkheid en afspraken en zonder elke vorm van partijdigheid. Zichzelf ontwikkelen Actief plannen en beheren van de eigen ontwikkeling in functie van de mogelijkheden, interesses en ambities en de eigen werking kritisch in vraag sen aan de hand van nieuwe inzichten, ervaringen en kennis. Doelsingen bereiken Zich inzetten en de wil en ambitie tonen om resultaten te behalen en garant staan voor de kwaliteit ervan. Informatie analyseren Gericht analyseren van gegevens en kritisch beoordelen van informatie. Problemen oplossen Omgaan met en zelfstandig oplossen van problemen, zoeken van alternatieven en uitvoeren van oplossingen. Ondersteunen Collega’s begeleiden, een voorbeeldfunctie uitoefenen en hen ondersteunen in hun dagelijks functioneren. Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...) Documenten invoeren en de lay-out verzorgenDocumenten doorsturen en klasseren Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...) Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
s behandelen Aanbod
Er wordt ens een werfreserve aangelegd voor alle type arbeidsovereenkomsten voor de duur van minstens jaar. De aangelegde werfreserve kan ook door andere opvangcentra gebruikt worden
Categorie A Administratief uurrooster met vaste en variabele uren en prestaties van u per dag, van maandag tot vrijdag.
Loon
Je wordt aangeworven op het niveau B met de loonschaal die voor jou van toepassing is. Het minimum maandsalaris bedraagt bruto € (startsalaris zonder anciënniteit op basis van een voltijdse arbeidsovereenkomst, aan de huidige index). Dit bedrag kan variëren in functie van jouw nuttig geachte beroepservaring. Voor meer inlichtingen, raadpleeg
Voordelen
Variabel uurrooster en vakantiedagen per jaar (direct bij indiensttreding en in verhouding tot de prestaties en het werkregime). Gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer. Mogelijkheid tot fietsvergoeding voor woon-werkverkeer. Maaltijdcheques en voordelige aanbiedingen met een Federale kortingskaart. Voordelige hospitalisatieverzekering en diverse sociale voordelen. Valorisatie van nuttige werkervaring. Heel wat opleidingsmogelijkheden (te volgen tijdens de werkuren). Mogelijkheid tot werken. Solliciteren
Janoek Bosschaerts
2024-05-21 - 2024-06-29
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Valuta: EUR
Address place: ANTWERPEN
FRANKRIJKLEI 37 Postbus 5
Postal Code: 2000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54