HR Administrator

Functie

Employer is de beroepsvereniging van notarissen.

Dankzij de dagelijkse investering van bijna werknemers kunnen notarissen in de essentiële momenten van hun leven (samenwonen/huwelijk, een huis kopen, een bedrijf starten, ...) kwaliteitsvolle diensten aanbieden aan de burgers.

Employer speelt een voortrekkersrol met een breed scala aan innovatieve diensten en oplossingen op maat. Notariskantoren kunnen bij ons terecht voor juridisch advies, software-ondersteuning, advies over het beheer van hun kantoor en HR-oplossingen.

Heb jij passie voor wat je doet, ga je voor betrokkenheid, denk en handel je flexibel en wil je bijdragen aan het succes van ons bedrijf?

Dan kan dit jouw volgende stap zijn.


Jobomschrijving

Ben jij de organisatorische kracht die ons team compleet maakt?

Binnen Employer zoeken we een gedreven HR Officer die een centrale rol wil vervullen in onze HR-administratie. Als HR Administrator krijg je de kans om je vaardigheden te laten schitteren en een waardevolle bijdrage te leveren.

Wat houdt de functie in?

Beheer van een solide personeelsadministratie , inclusief het opsen en bijwerken van contracten, addenda en het organiseren van personeelsdossiers, waarbij persoonlijke gegevens van werknemers worden bijgewerkt en beheerd. Actief samenwerken met de payroll verantwoordelijke om een nauwkeurige verwerking van salarissen te waarborgen, waarbij de focus ligt op precisie en betrouwbaarheid. Het accuraat bijhouden van verlof, ziekte en afwezigheden, waarbij er zorgvuldig wordt gelet op de tijdige en correcte registratie van gegevens in het tijdregistratietool , met aandacht voor dagelijkse updates en rapportage. Effectief gebruik maken van IT-software/tools (Excel, PowerPoint, Word) en HR-databases om gegevens te analyseren, rapporten te genereren en mailings te verzorgen, ter ondersteuning van de HR-processen. Het beheren van extralegale voordelen zoals cadeaubonnen, personeelsgeschenken, onkostennota's en transportkosten, met oog voor detail en accuratesse. Uitvoeren van diverse algemene administratieve taken , waaronder het afhandelen van arbeidsongevallen, het invullen van documenten voor ziektekostenverzekering, sociale zekerheid en bankzaken, met aandacht voor nauwkeurigheid en compliance. Actieve betrokkenheid bij de organisatie van evenementen op het gebied van human resources, met als doel het creëren van een positieve en stimulerende werkomgeving, zoals personeelsdagen. Bijdragen aan het inwerkproces van nieuwe medewerkers , waarbij ondersteuning wordt geboden en kennis wordt overgedragen om een vlotte integratie en een succesvolle start te bevorderen. Jouw profiel Wat vragen wij? Uitstekende organisatorische vaardigheden en tijdmanagement . Een grote aandacht voor detail en precisie . Vaardigheden in effectieve communicatie, zowel mondeling als schrifjk, in beide talen NL/FR. Vermogen om vertrouwelijke informatie met discretie te behandelen. Ervaring met het gebruik van een tijdregistratietool en andere HR-gerelateerde software is een groot pluspunt. Basiskennis van sociale wetgeving. Probleemoplossende vaardigheden met betrekking tot personeelsadministratie. Uitstekende beheersing van Microsoft Office (Word, Excel , PowerPoint). Aanbod Wat bieden wij aan? Een dynamische werkomgeving waar jouw inzet wordt gewaardeerd en een gevarieerde functie. De mogelijkheid om deel te nemen aan boeiende HR-projecten en regelmatig in interactie met collega’s. Een team van gemotiveerde collega's die samen successen vieren. U kan rekenen op een competitieve verloning, in functie van uw opleiding en ervaring, aangevuld met een aantrekkelijk pakket extralegale voordelen ( hospitalisatie- en groepsverzekering). U werkt met een flexibel uurrooster.

 


HR Administrator
2024-05-09 - 2024-06-30

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: None
None
Land: België
Postal Code: None
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share