Teamlead Customer Service (BB)

Functie

Situering van de functie

Bij Employer staat de klant centraal. We vinden het belangrijk om al onze activiteiten correct en met respect voor de klant uit te voeren. Klantvragen komen eersjns binnen via De Stroomlijn (front office), via onze website of via het online klantenplatform MyEmployer. Kan een klantvraag niet eersjns beantwoord worden dan stroomt deze door naar de back office.

In deze functie maak je deel uit van het departement Klantendiensten dat instaat voor alle activiteiten waar individuele klanten bij betrokken zijn. Dit departement staat o.a. in voor het factureren van geleverde diensten en de vlotte inning van facturen. Om dit efficiënt en klantvriendelijk te realiseren, is Klantendiensten opgebouwd uit divisies en een aantal stafdiensten. De divisie Klantenbeheer is verantwoordelijk voor het uitsturen van facturen, het regelen van complexe verhuisdossiers en het behandelen van klantvragen rond deze onderwerpen. Binnen de divisie Debiteurenbeheer ligt de focus op de volledige en correcte afhandeling van de betaling van de factuur.

Functie

Als Teamverantwoordelijke BB streef je samen met een team van medewerkers naar een kwalitatieve afhandeling van klantvragen en –dossiers. Jouw teamleden kunnen bij jou terecht met complexe vragen. Je zorgt voor een vlotte werkplanning en coacht de medewerkers. Je gaat actief op zoek naar verbeteringen in de klantprocessen.

Binnen het team BB wordt het volledige dossierbeheer gedaan van verschillende afgelijnde BB-klantgroepen. Deze specifieke klantgroepen vereisen een aanpak op maat waardoor iedere klantgroep zijn eigen account heeft die alle klantvragen behandelt (zowel administratief als technisch). Voor de technische vragen kan je steeds beroep doen op je collega’s binnen de andere departementen.

Het team BB situeert zich in de divisie klantenbeheer. Als teamverantwoordelijke BB beheers je de reguliere processen van de Klantendiensten goed (facturatie- en verhuisproces, debiteurenbeheer). De BB-klanten verschillen van onze reguliere klanten in een aantal karakteristieken waardoor in een aantal basisprocessen wordt afgeweken van de standaardprocedure. Jij bent proceseigenaar van de processen toegepast voor de groep BB-klanten.

Gezien het team BB specifieke klantgroepen behandelt, behoort ook projectwerking tot het takenpakket van teamverantwoordelijke BB.

Jouw profiel

Je bezit een Master-diploma.

Je hebt tevens minimum jaar ervaring in een coördinerende of leidinggevende rol. Je kan vlot werken met de courante MS Office software. Ervaring met een ERP-pakket is een pluspunt. Via een succesvolle ervaring binnen een klantendienst of back-office, heb je het nodige inzicht verworven om je snel te kunnen inwerken in de complexe administratieve processen. Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
De aanpassing van informatiesystemen voorsen Opvolggegevens van de activiteiten registreren
Jaarrapporten opsen
Verbeteringen voorsen De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ... Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
De resultaten analyseren
Aanpassingen doorvoeren Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...) Klanten Bedrijven Oplossingen voorsen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ... Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden De activiteiten van een team coördineren Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
De jaaractieplannen en de doelsingen van de dienst bepalen Aanbod

Je vindt bij ons een uitdagende job met de nodige opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden én een mooie balans werk-privé. We bieden een contract van onbepaalde duur. Indien deze functie in de toekomst in aanmerking komt voor statutarisering, kan een contractuele aanwerving in deze functie leiden tot een statutaire benoeming.

De plaats van tewerksing is Gent.

Naast het loon bieden we ook diverse extralegale voordelen maaltijdcheques (€ per dag), een hospitalisatieverzekering, tussenkomst voor milieuvriendelijk woon-werkverkeer, mogelijkheid tot bedrijfsfiets, tussenkomst internetabonnement, diverse premies en kortingen, compensatie van overuren in verlof, een uurrooster van u/week met flexibele uurregeling, mogelijkheid tot werk…

Solliciteren

Lieve Neerman

 


Teamlead Customer Service (BB)
2024-05-11 - 2024-06-20

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: GENT
Stropstraat 1
Land: België
Postal Code: 9000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share