BB Customer Succes Expert

Functie

Voor onze hoofdzein Vilvoorde zoeken wij een BB Customer Success Expert (/de of voltijds, m/v/x) die het team van onze BB Customer & Sales Services zullen vervoegen


Je beantwoordt schrifjk en fonisch vragen van klanten en informeert hen over onze verschillende energieproducten (elektriciteit, gas), over onze dienstverlening, over hun facturen, e.a.; Je beantwoordt schrifjk en fonisch vragen van partners over onze BB prijzen, voorwaarden, reporting, vragen van hun klanten, e.a.; Je verwerkt de nodige gegevens administratief; Je behandelt klachten, reikt oplossingen aan en zorgt voor opvolging naar andere diensten; Je analyseert het huidige aanbod van klanten (nieuw / oud) en je doet voorsen en onderhandelt over nieuwe contracten; Kortom, je zorgt ervoor dat alle vragen van onze klanten snel en correct opgelost worden; Je belt ook zelf klanten om hen te informeren over hoe hun vraag opgelost wordt en informeert hen verder over promoties, specifieke producten (cross-selling, up-selling, …); Flexibel uurrooster volgens planning van maandag tot vrijdag tussen en u.


Jouw profiel Je bent zeer klantvriendelijk, sterk empathisch en beschikt tegelijk over een commerciële flair; Je communiceert zeer vlot en verzorgd, zowel mondeling als schrifjk, in het Nederlands of zelfs nog beter je bent twee talig (NL-FR) en hebt interesse om de kwaliteit van onze communicaties mee te helpen verbeteren; Omdat je wel uitgedaagd wordt, beschik je over minstens een diploma van hoger secundair onderwijs; Je hebt reeds een eerste ervaring in een klantendienst of wenst je professionele carrière verder op te bouwen door klanten te helpen ; Je bent stipt en betrouwbaar qua werkattitude en nauwkeurig in d e verwerking van gegevens; Je kan je werk goed organiseren en prioriteiten sen volgens vooropgese doelen; Je bent flexibel in je manier van werken vlot switchen tussen allerlei taken schrikt je niet af; Je houdt van samenwerking en draagt actief bij tot een fijne teamspirit; Je ontvangt graag feedback van collega’s en geeft hen ook gemakkelijk constructieve feedback om beter te kunnen functioneren en elkaar te helpen groeien respect, een vleugje tact en diplomatie zijn jou niet vreemd; Onafhankelijk van afkomst, oriëntatie, beperking, … verwelkomen we je. We hanteren op dit gebied een harjke maar ook neutrale aanpak zowel naar klanten toe als op de werkvloer. Klanten Bedrijven Klanten of leveranciers opvolgen
Oplossingen voorsen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...) De betaling van besingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...) fonische oproepen ontvangen
Klanten informeren (opvolging van de besing, informatie, ...) De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...) Aanbod Je start met een intensieve training, gevolgd door continue coaching op het terrein; Je wordt omringd door behulpzame en ervaren collega’s van onze eigen in-house BB Customer & Sales Service dienst waarbij je eveneens geregeld samenwerkt met de andere diensten; Je kan op langere termijn en in functie van je competenties en interesses vanuit deze functie doorgroeien naar andere teams zoals Market & Process, Knowledge & Training Teams, enz. Aantrekkelijk salarispakket inclusief maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, voordelen op Octa+ producten, bonussysteem, cafetariaplan en mobiliteitsvoorzieningen. Je kan deze job makkelijk van thuis uitvoeren; regelmatig (en zeker tijdens de opleiding) zien we elkaar op kantoor omdat we een goede klik willen blijven ervaren. Solliciteren

Charlotte Dessaint


 


BB Customer Succes Expert
2024-05-25 - 2024-06-29

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: VILVOORDE
Schaarbeeklei 600
Land: België
Postal Code: 1800
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share