Customer Service Assistent in Aalter (M/V/X) (Deeltijds)

Functie

Als assistent(e) van de Customer Service Manager, speelt u een sleuol in de administratieve en logistieke organisatie van de dienst naverkoop van uw klantenportefeuille. U functie bestaat o.a. uit volgende taken

U beheert de dossiers van de klanten die u worden toevertrouwd.

U verzekert een dagdagelijkse opvolging van leveringen en omhalingen.

U centraliseert en behandelt de verschillende aanvragen en klachten van de klanten op vlak van facturatie, interventies, beheer van de voorraad, afspraken maken.

U onderhoudt en optimaliseert de klantenrelaties. In dit kader, zal u instaan voor het opmaken van rapporten, uitvoeren van analyses en tevredenheidsonderzoeken, opsen van actieplannen, ...

U bent verantwoordelijk voor het eventueel opmaken van de factuur of creditnota tot het opvolgen hiervan in het facturatie systeem en het innen van de onbetaalde facturen.

U verzekert de behandeling en de opvolging van eventuele geschillen.

U onderhoudt een goede communicatie met de service-agenten, om een goede organisatie en werksfeer te verzekeren.

U garandeert een vlekkeloze input van de noodzakelijke informatie voor een goede dagdagelijkse flow van de leveringen naar de klanten toe (prestaties, voorziene betalingen, onbetaalde facturen enz.)


Jouw profiel U bent goed georganiseerd en bent in staat om prioriteiten te sen.
U kunt mensen motiveren, controleren en aansturen
U beschikt over een commerciële houding en heeft een goede relatie met uw klanten. U heeft oog voor detail en u bent perfectionistisch inges. U bent autonoom, dynamisch en flexibel.
U heeft kennis van Office en Outlook en gaat vlot om met een PC

Klanten of leveranciers opvolgen
Oplossingen voorsen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...) De betaling van besingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...) Klanten Overheden, administratie fonische oproepen ontvangen
Klanten informeren (opvolging van de besing, informatie, ...) De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...) Klanten Groothandel Klanten Bedrijven Besingen registreren
Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
De klant of de verkoper erover inlichten Klanten Kleinhandelaars Klanten Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's) Klanten Groepen, grote ondernemingen Aanbod

Een afwisselende job in een groeiende onderneming met verschillende doorgroeimogelijkheden naargelang uw capaciteiten.

Een goede werksfeer.

Een interne opleiding.

Een interessant bonuspakket bestaande uit een bruto salaris vergezeld van een variabel loon, gelinkt aan vooropgese doelsingen, maaltijdcheques, groepsverzekering, verplaatsingskosten of onkosten openbaar vervoer…

Solliciteren

Morgane Vaes

 


Customer Service Assistent in Aalter (M/V/X) (Deeltijds)
2024-05-20 - 2024-06-16

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: AALTER
Brug-Zuid 49
Land: België
Postal Code: 9880
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share