Backoffice medewerker (M/V/X) in Mechelen

Functie

BISEmployer waar innovatie en technologie samenkomen om ruimtes tot leven te brengen!

In de Benelux zijn wij dé marktleider op het gebied van audiovisuele oplossingen en infrastructuur . Of het nu gaat om vergader- en conferentiezalen, kantoorgebouwen, gemeentebesturen, ziekenhuizen, scholen, universiteiten, winkels, culturele centra of zelfs uitvaartcentra – wij creëren ruimtes die inspireren, verbinden en indruk maken.

Wat doen we?

We ontwerpen en installeren audiovisuele apparatuur die de zintuigen prikkelt van grootformaat schermen tot videowalls en grootbeeldprojectie. We bieden draadloze audio- en video-oplossingen , zodat communicatie naadloos verloopt. We implementeren AV-streaming over IP , zodat informatie altijd binnen handbereik is. We faciliteren videoconferencing voor wereldwijde samenwerking. We zorgen voor digital signage die boeit en informeert.

Jouw rol als Backoffice medewerker (m/v/x)

Je begint met een interne opleiding over onze oplossingen en doelgroepen, waaronder top- bedrijven, overheden en insingen in België. Na je inwerkperiode ben jij verantwoordelijk voor Aankoop Orderverwerking Facturatie Contractbeheer Algemene administratie ter ondersteuning van onze projectmanagers en planning. Je werkt nauw samen in een hecht team en hebt regelmatig interactie met collega’s van sales, logistiek, projectmanagers, projectingenieurs en technici en support. Jouw profiel

Je bent snel in het verwerken van nieuwe informatie en leert graag zaken bij.

Je hebt goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, basiskennis Frans is aangewezen.

Je bent administratief sterk en kan vlot met ERP systemen, MS-office-programma’s (Word, Excel, Outlook) werken

Ervaring/affiniteit met een of meerdere van deze zaken is een pluspunt, maar zeker geen vereiste audiovisuele producten, elektrotechniek, IT, unified communication of digital signage

Je hebt een klantvriendelijke en commerciële aanpak en je weet te scoren door met de klant oplossingsgericht te communiceren en een professionele service en opvolging te verzorgen die leidt tot tevredenheid van onze klanten.

fonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren Administratieve dossiers samensen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen Documenten coderen, klasseren en archiveren Aanbod

Wat Bieden Wij

Een vast contract bij BISEmployer. Naast je maandelijks salaris geniet je van diverse extralegale voordelen ( ADV-dagen, maaltijdcheques, eco-cheques, laptop, hospitalisatieverzekering en een groepsverzekering .)

Bij BISEmployer bouwen we niet alleen ruimtes; we creëren ervaringen. Kom bij ons en laat jouw passie voor technologie tot bloei komen!

Solliciteren

Van Hoof Peter
/.

 


Backoffice medewerker (M/V/X) in Mechelen
2024-05-10 - 2024-06-30

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: MECHELEN
Zandvoortstraat 23
Land: België
Postal Code: 2800
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share