tijdelijke HR medewerker

Functie

Je staat in voor de personeelsadministratie (geen payroll) en een vlotte dienstverlening aan onze medewerkers.

Wat ga je doen?

· De HR mailbox dagelijks opvolgen zelf vragen beantwoorden of doorsturen naar de verantwoordelijke collega’s

· Algemeen ondersteunend administratief werk bvb.

o Voorbereiden dossiers in dienst uit dienst; documenten klaarmaken, inscannen en in personeelsdossier opslaan

o aanvraag tankkaarten,

o opvolgen personeelsvoordelen en attentiebeleid bij geboorte, overlijden, …

o briefwisseling (aangetekend schrijven, addendum, ..)

o registreren van evaluatie documenten

· Eerste lijn voor alle (interne en externe) tjes naar de personeelsdienst

· Medewerkers persoonlijk & vriendelijk te woord staan aan de HR balie, hun vragen beantwoorden of doorverwijzen

· Medisch onderzoeken inplannen en medewerkers contacteren om hen uit te nodigen voor het onderzoek

· Registreren van opleidingen en inplannen en (praktisch)opvolgen van vnl. technische opleidingen.

· Mee organiseren van personeelsevents (collectieve onthaaldag, pensioen, zomer BBQ, jubilarissen, ..)

· Opmaken / voorbereiden van rapportering en presentaties in opdracht van de HRBP in Gullegem aan wie je rapporteert.

· In functie van je talenten en competenties kan je ook ingeschakeld worden in HR projecten.



Jouw profiel

Wie ben jij?

· Je volgde een bachelor opleiding office management en/of HRM (of gelijkwaardig) en hebt een eerste ervaring bv op een personeelsdienst of interimkantoor

· Je bent een vlotte administratieve duizendpoot die weet van aanpakken en nauwkeurig werkt

· Je werkt vlot met MS Office (Word, Excel, Outlook, Access, PowerPoint) en andere digitale tools

· Je spreekt en schrijft vlot Nederlandse et vous pouvez vous débrouiller en français

· Je bent communicatief, hebt een no-nonsense aanpak en kan je ‘mannetje staan’ in contact met onze arbeiders.

· Je hebt een basis kennis van HR processen, sociale wetgeving en/of personeelsadministratie

Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
De wetjke aangifte indienen Het administratieve personeelsbeheer opvolgen Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...) Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...) Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen Aanbod

• Een competitief salarispakket met extralegale voordelen.

• Een boeiende groeifunctie met ens nieuwe uitdagingen en veelzijdige contacten.

• Een groeiend en dynamisch bedrijf dat marktleider is in zijn sector.

• Ondersteuning door ervaren professionals en kansen om verder te ontwikkelen en zich bij te scholen.

Solliciteren

Jasmijn D'haene


 


tijdelijke HR medewerker
2024-05-11 - 2024-06-27

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: WEVELGEM
OOSTLAAN 5
Land: België
Postal Code: 8560
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share