Wat zal je doen?
- Voorbereiden en opvolgen van aankoopopdrachten. Hierbij werk je nauw samen met leveranciers en interne stakeholders.
- Onderhandelen met leveranciers over prijzen, leveringsvoorwaarden en contracten.
- Proactief werken aan het optimaliseren van processen om de kwaliteit te verbeteren en kosten te verlagen.
Bedrijfsprofiel:
Onze klant is een rederij in Zeebrugge dat directe toegang biedt tot de Europese markt. Het bedrijf ligt zeer dicht bij de belangrijkste scheepvaartroutes in Noordwest-Europa en kan het de grootste containerschepen ter wereld bedienen.
- Je hebt een kennis van logistiek (aankoop, warehousing, procurement) of een technische scholing is een sterk pluspunt.
- Je hebt sterke computervaardigheden en werkt vlot met courante Office-pakketten. Je hebt gevorderde kennis van Excel en ervaring met een ERP-pakket is een meerwaarde.
- Je bent zeer gestructureerd en beschikt over sterke analytische vaardigheden.
- Je hebt het vermogen om lopende taken te organiseren en zelfstandig op te volgen.
- Je gaat proactief te werk en beschikt over een plichtsbewuste en lerende ingesteldheid.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
- Een uitdagende job in de haven van Zeebrugge. - Je wordt onderdeel van een dynamisch team waarin je volop ruimte krijgt om initiatief te tonen. - Je krijgt de kans om zelfstandig en autonoom jouw rol te vervullen. - Je krijgt de mogelijkheid voor opleiding on the job.
- Je wordt onderdeel van een dynamisch team waarin je volop ruimte krijgt om initiatief te tonen.
- Je krijgt de kans om zelfstandig en autonoom jouw rol te vervullen.
- Je krijgt de mogelijkheid voor opleiding on the job.