Administratief medewerker boekhouding – Halftijds

Functie

Ben je administratief sterk? Communiceer je vlot en kan je zelfstandig en nauwkeuring werken? Dan ben jij misschien de administratief medewerker die we zoeken!

Wij zijn op zoek naar een Administratief medewerker voor onze dienst boekhouding die beschikbaar is voor een halftijdse werkregeling.

Je zal instaan voor

Het inboeken van facturen. De opmaak van facturen. De verwerking van bankuittreksels. Het opmaken en verwerken van domiciliëringen. Het doorrekenen van kosten. De controle op huurgelden, inning en de aan van gemeenschappelijke kosten van huurders. Het verzorgen van eventuele contacten met externe klanten. Jouw profiel

De ideale kandidaat beantwoordt aan volgend profiel

Een eerste administratieve werkervaring op een boekhoudkundige afdeling. Vlot kunnen werken met MS-Office, voornamelijk met Excel. Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden zowel mondeling als schrifjk. Je kan zelfstandig en nauwkeurig aangeleverde gegevens verwerken. Kennis van het boekhoudpakket UBW (UNIT ) of Adfinity (Easi) is een pluspunt. Aanbod

Employer biedt je een boeiende functie aan , in een dynamische en steeds groeiende omgeving. Verder voorzien wij zowel interne als externe opleidingen.

Dienstverband halftijds.

Wens je meer te weten over onze activiteiten, surf gerust naar .

Solliciteren

Sandy Quisquater


 


Administratief medewerker boekhouding – Halftijds
2024-05-01 - 2024-06-09

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: ANTWERPEN
Brouwersvliet 33 Postbus 7
Land: België
Postal Code: 2000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share