Customer Journey Officer

Functie

Werk je mee aan de toekomst van betalen?
Sjij de klant centraal en draag je graag bij aan het verbeteren van customer en employee journeys? In deze rol ben jij verantwoordelijk voor het continue verbeteren van onze klant- en medewerkerjourneys. Jij helpt CCV bovendien bij het neerzetten van een klantgerichte organisatie. Let’s unlock the power of payment. Together!

Wat doe je als Business Excellence Officer bij CCV?
Als Business Excellence Officer maak jij het verschil voor onze klanten en onze medewerkers. Je plaatst je in hun schoenen en vertaalt de wensen naar de optimale klantbeleving. Met jouw ervaring in customer journey ondersteun jij het maken van actieplannen en volgt deze verder op tijdens realisaties in afstemming met de stakeholders. Je initieert procesverbeteringen op basis van signalen uit de organisatie en analyses van de customer journeys. Mede met behulp van rapportages analyseer jij verbetermogelijkheden en bepaalt wat de impact is voor onze organisatie. Op basis daarvan doe je voorsen voor de aanpak. Je bent veel in contact met klanten via klantinterviews, alsook met interne stakeholders. Aan de hand van deze outside-in gedachte, in combinatie met data-inzichten, zorg je voor de juiste acties richting de interne organisatie. Jij weet hierbij de juiste prioriteiten te sen en verliest de klant niet uit het oog.

Jouw profiel

Het constant verbeteren en efficiënter proberen te werken zit in je DNA. Je hebt ruime ervaring in het analyseren en optimaliseren van de klantbeleving en s de klant altijd centraal. Uitdagingen die op je pad komen pak je op een creatieve wijze en oplossingsgericht aan. Op een inspirerende en overtuigende manier draag je kennis over op je collega’s. Je bent proactief, kritisch, analytisch, stressbestendig en communicatief vaardig. Jij hebt oprecht interesse in onze klanten en medewerkers en dit vertaalt zich in een luisterend oor met een neutrale frisse blik. Je neemt initiatieven en s deze voor aan jouw leidinggevende en stakeholders en je kan aan de hand van een mature en professionele houding weerstand bieden tegen een kritische beoordeling.

Een afgeronde opleiding of aantoonbare werkervaring op minimaal bachelor niveau. Ervaring met diverse systemen zoals Microsoft Dynamics, SAP ERP is een pre. Ruime ervaring in het analyseren van klant rapportages. Je communiceert gemakkelijk op verschillende niveau’s, waarbij je de informatie aanpast aan de diverse doelgroepen Je hebt een ‘helicopter view’ waarbij je de details niet uit het oog verliest. Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Je bent bereid om af en toe naar het hoofdkantoor in Arnhem te reizen. Overgaan tot het uitvoeren van functionele en technische verbeteringen
De applicatie uitrollen (parametrering, opvolging, ...) De technische, economische, … informatie en de reglementering opvolgen en actualiseren Behoeften van de opdrachtgever identificeren
Vakprocessen analyseren
Opportuniteit en uitvoerbaarheid evalueren Lastenboeken en functionele en algemene specificaties uitwerken, bijwerken en aan de opdrachtgever overmaken Samen met informatici een softwarepakket kiezen en een werkwijze aanbevelen voor de toepassing in de onderneming (ontwerp, ontwikkeling, uitrol) Controleren of de gebruikers de informatiesystemen gelijkvormig gebruiken (regels, procedures, ...) Gegevensdragers opsen voor informatiedoorstroming of opleiding en deze doorgeven aan de betrokken personen De architectuur van de informatiesystemen van de onderneming analyseren Antwoorden op aanbestedingen
Commerciële voorsen uitwerken
De prestatievoorwaarden met de klant in een contract vastleggen Strategische keuzes voor de evolutie van de informatiesystemen van de onderneming bepalen en aanbevelen Gebruikers begeleiden of opleiden over de nieuwe vakprocessen en toepassingen Functionele oplossingen formaliseren en bepalen
Evoluties en functionele uitbreidingen van het informatiesysteem voorsen aan de opdrachtgever Functionele tests van de ontwikkelde toepassingen uitvoeren en opvolgen De realisatie van projecten superviseren en coördineren Aanbod

Bij CCV werken we continue aan innovatieve betaaloplossingen. Grote kans dat jij dagelijks met ons in aanraking komt wanneer je een betaling doet! Onze klanten zijn ondernemers, groot en klein, en elke dag faciliteren we met trots miljoenen transacties. Om dit te realiseren werken we samen, zijn we betrouwbaar en omarmen we de nieuwste ontwikkelingen. Dit komt allemaal samen in je nieuwe werkomgeving we zijn ambitieus, toekomstgericht, open en collegiaal.
CCV zit momenteel midden in een strategische heroriëntatie. Dit betekent dat we plannen maken om onze organisatie te herstructureren voor een efficiëntere werking.

Bij ons werk je

Vanuit het kantoor in Ieper, gecombineerd met thuiswerk indien gewenst In een u-week waardoor je extra dagen vrij bent per jaar naast het standaard verlof. / werken kan ook. In flexibele werktijden (in overleg) voor een marktconform salaris, extralegale voordelen en een thuiswerkvergoeding In een aangename werksfeer met enthousiaste en behulpzame collega’s Wekelijks vers fruit, een vitaliteitsprogramma en maandelijks een attentie of activiteit van ons personeelscomité In een informele werkomgeving met de mogelijkheid om je te ontwikkelen

 


Customer Journey Officer
2024-06-06 - 2024-06-16

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: IEPER
Ter Waarde 50
Land: België
Postal Code: 8900
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share