Systeembeheerder

Functie

Over ons

CAW Employer vzw versterkt de mogelijkheden van mensen die in hun welzijn bedreigd zijn. Zo kunnen zij hun rechten realiseren en zich opnieuw verbinden met zichzelf, hun omgeving en de samenleving. Hierbij vertrekt CAW Employer vanuit de eigenheid en de krachten van de cliënt zelf en stimuleert en motiveert het zijn zelfredzaamheid. Naast het bieden van deskundige hulp informeren en sensibiliseren we het publiek en instanties rond welzijnsbedreigende situaties. We werken samen met andere actoren in het welzijnswerk en ondersteunen welzijnsbevorderende initiatieven. De vragen, belangen en krachten van cliënten staan in alles wat we doen centraal.

CAW Employer op zoek naar een halftijdse (%) Systeembeheerder.

Over de job

Als systeembeheerder ben je verantwoordelijk voor de uitbouw, het beheer en de ontwikkeling van de hardware en software-elementen (tools, netwerken, databanken, systeem, …) van de organisatie.

Onze organisatie is momenteel bezig de overstap te maken van een on-prem inrichting (VM-ware based) naar een cloud gebaseerde inrichting (Microsoft ) onder begeleiding van een consultant en een externe IT-partner.

Daarnaast zijn ook beperkte elementen van Linux en docker containers aanwezig.

Kennis van volgende zaken zijn vereist TCP/IP, DHCP, DNS, Firewall, VLAN, Active Directory, Windows , Windows , Windows server /, Exchange, GPO, Office (Teams, Outlook), VPN

Kennis van volgende zaken is een pluspunt Proxmox, Linux, Docker, SQL, MDM, Intune, SharePoint, camerabewaking, Citrix, VMWare, ticketingsysteem

Je staat ook in voor het documenteren en in kaart brengen van de bestaande infrastructuur, alsook het up-to-date houden van deze documentatie. Tot slot ontwikkel je systemen en procedures die voldoen aan normen zoals de GDPR om de privacy en veiligheid van klantgegevens te waarborgen.

Daarnaast bied je een directe on-site aanpak voor de vele vragen van onze medewerkers en de kleine problemen van alle dag. Dit betekent dat je vriendelijk en met inzicht medewerkers en afdelingen ondersteunt, zodat de ICT-middelen die we ter beschikking hebben (hard- en software) ons op een optimale manier helpen om efficiënt en aangenaam te werken.

Je staat verder in voor de samenhang, toegankelijkheid en veiligheid van de informatiegegevens.

Je geeft advies aan de directie in functie van de begroting en mogelijke ICT-toepassingen en staat in voor de technische begeleiding van projecten. Er is een maandelijks overleg waarin de vooruitgang en mogelijke uitdagingen van de lopende projecten worden besproken met de zakelijke directeur. Daarnaast kan je creatieve oplossingen bedenken om binnen het bestaande budget de ICT vereisten te voldoen.

Enkele zaken die nog op de planning staan

- MDM voor smartphones - Endpoint management overzetten naar Intune - Uitrol van Office & wachtwoordmanager - Uit dienst nemen van de On-Prem infrastructuur en vereenvoudiging van de netwerk lay-out - Gebruik van Microsoft tools binnen de organisatie verhogen (Forms, Sharepoint, etc.) - Intranet inrichten op SharePoint - Database & dashboarding opzetten in samenspraak met de collega van dienst registratie Jouw profiel

Over jou

Je beschikt over een bachelorsdiploma en hebt ervaring als netwerkbeheerder of informatica-medewerker waarin je bewezen hebt de configuratie en architectuur van informatiesystemen op te kunnen volgen.

Je slaagt er in om de prestaties van het informatiesysteem te analyseren en maatregelen voor te sen met het oog op verbetering.

Je bent proactief en kan autonoom je werk organiseren, maar je houdt er ook van samen te werken met interne en externe betrokkenen.

Wij zijn een organisatie in volle ontwikkeling wat vraagt om vastberadenheid, stressbestendigheid en flexibiliteit.

Je diploma’s en kennis zijn belangrijk, maar je inzet, je zin om te leren en je interesse in de sector is voor ons minstens zo belangrijk.

Voor meer informatie over de inhoud van de functie kan je terecht bij Kelly Wijns, Zakelijk Directeur .

Onderhoudsinterventies op gebruikersinfrastructuur van op afstand uitvoeren Scripts opsen of integreren De technische, economische, … informatie en de reglementering opvolgen en actualiseren Toegangsrechten bepalen en opvolgen naargelang de karakteristieken van de gebruikers of de diensten De informatica-infrastructuur selecteren of installeren (software, hardware, ...) Ontwikkelingsteams, informaticaproductieteams of gebruikers adviseren en bijstaan bij de keuze en toepassing van technische oplossingen De configuratie en architectuur van de informatiesystemen opvolgen en bijwerken naargelang de ontwikkelingen Prestaties van het informatiesysteem analyseren
Maatregelen voorsen voor de verbetering van de kwaliteit, de veiligheid en de productiviteit Storingen, incidenten en onregelmatigheden identificeren
Een diagnose sen en corrigerende maatregelen toepassen Toekennen en ter beschikking sen van software en netwerkinfrastructuur (toewijzing, nieuwe toewijzing) Technische beheerprocedures, gebruiks- en veiligheidsprocedures van de informatica infrastructuur opsen Hulpsystemen voor toezicht, beveiliging en beheer van de informatica infrastructuur opzetten Aanbod

We zorgen voor jou

We bieden je een halftijds contract (h) van onbepaalde duur Een marktconforme verloning volgens barema Ba PC . Diverse extralegale voordelen zoals; hospitalisatie- en groepsverzekering, eindejaarspremie, maaltijdcheques Tussenkomst in vervoersonkosten, zowel woon-werkverkeer als dienstverplaatsingen Een smartphone en laptop voor werkgebruik Glijdende werktijden om werk en privé optimaal op elkaar af te stemmen en een gunstige verlofregeling

Solliciteren

Sylvie Merckx


 


Systeembeheerder
2024-05-09 - 2024-06-10

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: MECHELEN
Maurits Sabbestraat 119
Land: België
Postal Code: 2800
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share