Administratief medewerker bij groeiende KMO in de modesector
Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse boekhouding van meerdere entiteiten.
Zelf neemt u actief deel van verschillende aspecten van de boekhouding zoals het opmaken van BTW aangiftes en het opmaken van interne en externe doorrekeningen.
Verantwoordelijk voor de personeelsadministratie
Eerste aanspreekpunt op het gebied van back-office en personeelszaken voor onze winkelpunten, leveranciers en BB klanten
Support bieden aan dataverwerking van onze eigen merken en externe merken
Sturing geven aan de medewerkers & flexi’s die op kantoor/magazijn werken
Het (proactief) opvragen van offertes en besen van kantoor- , winkel- en magazijnbenodigdheden
fonische oproepen aannemenDoorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren Documenten coderen, klasseren en archiveren De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies Kopieerwerk verrichten Administratieve dossiers samensen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren Solliciteren
De Mulder Linda
2024-05-17 - 2024-06-16
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Valuta: EUR
Address place: KEERBERGEN
Oudstrijderslaan 17
Postal Code: 3140
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54