Customer Service Specialist

Functie

Gek op klantencontact en communiceer je vlot in het Nederlands én Frans?Zin in een job met veel variatie en doorgroeimogelijkheden?

Wil je werken in een enthousiast, jong team en kan je vlotjes overweg met MS office (en bij voorkeur met een ERP pakket)?

Kom ons Be Employer customer service team dan vervoegen!

Wat houdt de job in?

Je bent het interne eerste aanspreekpunt voor klanten, leveranciers,... die ons bezoeken of bellen. Je helpt hen verder met allerlei vragen rond prijzen of producten (door hen door te verbinden of door zelf het antwoord te kunnen geven). Je staat in voor de orderverwerking van onze klanten. Je overlegt met collega's binnen de verschillende afdelingen omtrent de verwerking van de orders en communiceert vlot met klanten hieromtrent. Je registreert tekorten en klachten in ons datasysteem en staat in nauw contact met onze boekhouding en kwaliteitsdienst.

Dankzij de snelle groei van Be Employer liggen de doorgroeimogelijkheden voor het rapen. Onze customer service afdeling is in volle ontwikkeling en we zoeken iemand die mee wil bouwen aan de structuren die ons zullen helpen te kunnen blijven groeien. Je wordt hier niet in een hokje gestoken, je inbreng wordt sterk gewaardeerd en je bent niet zomaar een nummertje. Bij Be Employer maak je deel uit van een team waar samenwerking cruciaal is en waar flexibiliteit wordt gewaardeerd van beiden kanten (zowel langs werkgever- als werknemer kant).

Jouw profiel

Pas jij binnen deze omschrijving?

Stressbestendig als je bent, kan je je gemakkelijk focussen op de verschillende taken die op jouw to-do lijst staan. Je kan vlot werken in een snel veranderende omgeving; als voedingsbedrijf moeten wij zeer snel en accuraat anticiperen op de besingen en vragen van onze klanten. Je bent natuurlijk bijzonder klantgericht en kan professioneel en doelgericht communiceren. Je bent een echte teamplayer die beseft dat += kan zijn, als je als collega's goed op elkaar inspeelt. Je werkt graag en vlot in MS Office en het is een groot pluspunt als je al in een ERP pakket hebt gewerkt. Je bent bij voorkeur tweetalig Nederlands-Frans of je kan je vlot uitdrukken in het Frans (zowel geschreven als gesproken). Nederlands beheers je uitstekend.

Wat mag je van ons verwachten?

Een bedrijfscultuur waarin het team centraal staat en je dus géén nummertje bent. Jouw inbreng wordt gewaardeerd en wij vinden niets belangrijker dan collega's die met een smile naar hun werk komen! -) Een voltijds (u/week) uurrooster met mogelijkheid tot glijdende uren, in onderling overleg te bepalen met de collega's Variatie, uitdagingen, weinig (tot geen, durven we sen -) ) saaie momenten,... en groeimogelijkheden! Uiteraard een correcte verloning die in verhouding staat tot jouw ervaring + moderne werkruimtes inclusief een gloednieuwe bedrijfsfitness die ter beschikking staat van ons personeel (rekening houdende met de geldende coronamaatregelen). Klanten of leveranciers opvolgen
Oplossingen voorsen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...) fonische oproepen ontvangen
Klanten informeren (opvolging van de besing, informatie, ...) Besingen registreren
Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
De klant of de verkoper erover inlichten De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...) Aanbod Toffe en collegiale bedrijfssfeer waar ruimte is voor persoonlijke groei Correcte verloning op basis van jouw ervaring en functie Gloednieuwe bedrijfsfitness Tewerksing in daguren, geen weekendwerk

 


Customer Service Specialist
2024-05-22 - 2024-06-13

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: BRUGGE
Monnikenwerve 119
Land: België
Postal Code: 8000
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share