Customer Service Advisor

Functie

- **Eerste Aanspreekpunt ** Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, waarbij jouw empathie, aandacht voor kwaliteit en commerciële flair het verschil maken.

- **fonische Assistentie** Je helpt onze residentiële klanten fonisch met zaken als contracten, facturatie en vragen over verhuizingen.

- **Probleemoplossend** Je kunt snel de kern van een probleem begrijpen en de perfecte oplossing bieden

Jouw profiel

- Uitstekende luistervaardigheden en het vermogen om klantsituaties effectief samen te vatten.

- Het vermogen om je in te leven in de situatie van de klant en hier passend op in te spelen.

- Sterke communicatieve en commerciële vaardigheden.

- Vloeiende beheersing van de Nederlandse taal, zowel gesproken als geschreven.

- Handigheid met computers om snel belangrijke informatie op te zoeken en in te voeren in onze systemen.

- Bereidheid om te blijven leren en je prestaties te verbeteren op basis van feedback en coaching.

De activiteiten van een team coördineren Medewerkers opleiden in vaktechnieken De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...) De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
Een vooruitgangstraject voorsen De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...) De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van verkopers, operators controleren
Verbeteringen voorsen (opleiding, mentoraat, ...) Zich voorsen aan de
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...) Commerciële doelsingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...) Behandelt Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van besingen, bijstand en hulp aan klanten, ...) Behandelt Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...) Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (besing, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...) De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
De graad van hoogdringendheid evalueren
De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...) De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorsen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...) De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...) De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de besing, de reservatie, ... invoeren Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken Aanbod

- Flexibele werktijden tussen en , van maandag tot vrijdag, en zaterdag van tot .

- Een betaalde opleiding van weken vanaf de eerste op .

- Ondersteuning in de vorm van individuele en groepscoaching, training en feedback.

- Een aangename werkplek in ons kantoor in Antwerpen Berchem .

- Mogelijkheid tot thuiswerken na maanden inwerktijd en bij het behalen van resultaten.

- Marktconform loon op basis van jouw werkervaring Barema klasse B Paritair Comité

 


Customer Service Advisor
2024-10-07 - 2024-11-08

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: BERCHEM

Land: België
Postal Code: 2600
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share