Helpdesk medewerker internet bankieren

Functie

Als Klantgerichte Helpdesk Medewerker Elektronisch Bankieren sta je in de frontlinie van onze dienstverlening. Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van binnenkomende s, s en chatoproepen op onze helpdesk. Hierbij bied je ondersteuning aan zowel particuliere als zakelijke klanten, evenals aan collega's van het kantorennet.

Je taken omvatten onder andere het oplossen van vragen en problemen met betrekking tot de installatie , configuratie en gebruik van onze elektronische bankieren software op diverse platformen, waaronder Windows, Mac, tablets en smartphones. Daarnaast bied je eersjnsondersteuning aan slachtoffers van phishing en online fraude gerelateerd aan onze applicaties.

In situaties waarbij meer gespecialiseerde kennis vereist is, werk je samen met ervaren collega's. Tijdens rustige momenten assisteer je bij andere projecten, zoals administratieve taken en verwerkingen.

Bedrijfsprofiel

Jouw profiel

- Je bent communicatief sterk en klantgericht , met een empathische benadering naar klanten toe.

- Technische kennis en goede schrifjke vaardigheden zijn essentieel voor deze rol.

- Perfecte beheersing van de Nederlandse taal is vereist, kennis van het Duits is ook een must

- Je bent behulpzaam , collegiaal inges en kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.

- Een goede kennis van computerprogramma's en internetgebruik is vereist, met een snel aanpassingsvermogen voor nieuwe technologieën.

Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (besing, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...) Zich voorsen aan de
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...) Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorsen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...) De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...) De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de besing, de reservatie, ... invoeren Behandelt Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...) Behandelt Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van besingen, bijstand en hulp aan klanten, ...) Aanbod

- Marktconform loon met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques , fietsvergoeding en vergoeding voor treinabonnement .

- Een stimulerende werkomgeving waarin initiatief sterk wordt gewaardeerd.

- Uitstekende opleiding en begeleiding om jouw vaardigheden te ontwikkelen en te groeien binnen de organisatie.

- Een groep met een toffe sfeer en aandacht voor persoonlijk welzijn .

- Fulltime of parttime tewerksing met een roulerend shiftensysteem op weekdagen en zaterdagen.

- Mogelijkheid tot werken na succesvolle afronding van de opleiding en maanden anciënniteit .

- Intensieve opleiding gedurende de eerste weken van tewerksing.

 


Helpdesk medewerker internet bankieren
2024-05-04 - 2024-06-23

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: BERCHEM

Land: België
Postal Code: 2600
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share