Administratief Medewerker - Support Schadeverzekeringen

Functie

Als Backoffice Medewerker bij ons Client Solution Centre en Client Expertise Centre binnen de Verzekeringen, speel je een cruciale rol in de administratieve verwerking en het afhandelen van calls met betrekking tot diverse verzekeringsattesten. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere

- Dispatching Categoriseren van binnenkomende opdrachten via mailboxen.

- Attestatie Verifiëren en attesteren van specifieke verzekeringswaarborgen.

- Duplicaten Aanmaken en bezorgen van duplicaten van attesten aan de juiste partijen.

- Risico-analyses Opsen door middel van de juiste documenten.

- Afrekeningen Maken van afrekeningen voor bedrijfsschades.

- Administratieve taken Omtrent het opzeggen van verzekeringen voor klanten.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het bewaken van de dagelijkse workload en het nemen van acties in samenspraak met je leidinggevende om de vooropgese SLA's te realiseren.

Jouw profiel

- Administratieve duizendpoot met een accuraat, ordelijk, en nauwkeurig werktempo.

- Analytisch vermogen en bekwaamheid in het werken met cijfers .

- Vaardigheid in het omgaan met verschillende technische systemen .

- Flexibel en in staat snel nieuwe informatie op te pikken.

- Resultaatgericht en stressbestendig.

- Open communicatie , proactieve insing, en het vermogen verantwoordelijkheid te nemen.

- Discreet omgaan met vertrouwelijke gegevens.

- Perfecte beheersing van het Nederlands en zeer goede kennis van het Frans .

Behandelt Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van besingen, bijstand en hulp aan klanten, ...) Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (besing, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...) Behandelt Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...) De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...) De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen Zich voorsen aan de
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...) Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...) De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de besing, de reservatie, ... invoeren Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorsen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...) Aanbod

- Uurrooster Maandag t.e.m. vrijdag van .u-.u.

- Contracttype Interim met optie vast .

- Start opleiding // .

- Na succesvolle afronding van de opleiding en na drie maanden anciënniteit, bestaat de mogelijkheid om enkele dagen per week werk uit te voeren.

- Een groeiende en snel evoluerende organisatie.

- Een omgeving waar initiatief nemen sterk wordt gewaardeerd .

- Een groep met een aangename sfeer en oog voor persoonlijk welzijn .

- Marktconform loon met extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement).

- Uitstekende opleiding en begeleiding bij de job.

 


Administratief Medewerker - Support Schadeverzekeringen
2024-05-03 - 2024-06-30

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: BERCHEM

Land: België
Postal Code: 2600
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share