Customer service medewerker

Functie Voor de afdeling Customer Service op ons te Leuven zijn wij op zoek naar een gedreven Business Support Officer.

Ben jij een echte problem solver die houdt van het `Eureka¿ gevoel? Sta je mensen graag te woord, ook tijdens een iets moeilijker gesprek? Snuister je graag rond in de wereld van de bedrijfsapplicaties? Lees dan zeker verder!

Als Business Support Officer ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van geautomatiseerde functionele processen bij de Aveve-verkooppunten (franchisenemers en eigen winkels).

Benieuwd naar meer?

Als Business Support Officer zorg je voor de goede werking van de verschillende bedrijfsapplicaties en los je eventuele problemen op

Je ontvangt op basis van een ticketsysteem vragen vanuit de winkels en andere afdelingen van Employer en zorgt hier voor de operationele ondersteuning

Je schrijft mee aan procedures voor de verschillende operationele taken die binnen het team worden uitgevoerd

Je ageert als een kenniscentrum waar iedereen terecht kan met zijn vragen

Bedrijfsprofiel

Werken wordt alleen maar leuker als je 't allemaal doet om dezelfde redenen. Bij Employer maken we samen met meer dan experts in the field impact op de duurzame land- en tuinbouw van morgen. We bieden een totaalpakket van producten en diensten aan binnen veevoeding, land- en tuinbouw, machines en retail met onze Aveve en Eurotuin winkels. Ga jij binnenkort aan de slag bij één van onze meer dan sterke merken in België, Nederland, Frankrijk of Duitsland? Lees dan zeker verder!

Jouw profiel Expert - Je beschikt over een bachelordiploma en enkele jaren ervaring in procesmanagement of in een gelijkaardige functie. Je bent bekend met complexe administratieve processen

Sociaal dier - Dankzij je communicatieve vaardigheden, je verantwoordelijkheidsgevoel en je klantgerichtheid, help je de collega¿s graag verder met hun vragen

Duizendpoot - Je switcht vlot tussen verschillende taken en bent voldoende stressbestendig om te kunnen omgaan met onvoorziene omstandigheden en complexere vragen

Team player - Je bent een echte teamplayer maar weet ook zelfstandig je weg te vinden

Specifieke kennis - Kennis van SAP en LSNAV zijn een plus. Daarnaast is de boekhouding ook geen ongekend terrein voor jou

Talen knobbel - Je beheerst het Nederlands en het Frans goed

Je bent omringd door een sterk team met de nodige ervaring om jou te begeleiden en te ondersteunen. De nodige jobspecifieke opleiding om jouw functie tot in de puntjes te kunnen uitvoeren. Klaar voor de volgende stap? Dan kijken we samen hoe je kan blijven doorgroeien. Employer is een grote organisatie met verschillende mogelijkheden om je verder te ontplooien, binnen of buiten je functie. Je kan genieten van een mooi loon, met heel wat voordelen zoals groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques. Bij Employer staan de Experts in the Field centraal. Door onze Employer Academy en de gesprekkencyclus sta jij aan her roer van je loopbaan en begeleiden we je om het beste uit jezelf te halen. We zetten in op het fysiek én mentaal welzijn van onze medewerkers door initiatieven zoals en het Employee Assistance Program waarmee medewerkers psychologische ondersteuning kunnen krijgen. Employer is een groeiende en innoverende onderneming waar we ons steentje bijdragen aan een duurzamere wereld.

Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...) Aanbod Je bent omringd door een sterk team met de nodige ervaring om jou te begeleiden en te ondersteunen.

De nodige jobspecifieke opleiding om jouw functie tot in de puntjes te kunnen uitvoeren.

Klaar voor de volgende stap? Dan kijken we samen hoe je kan blijven doorgroeien. Employer is een grote organisatie met verschillende mogelijkheden om je verder te ontplooien, binnen of buiten je functie.

Je kan genieten van een mooi loon, met heel wat voordelen zoals groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques.

Bij Employer staan de Experts in the Field centraal. Door onze Employer Academy en de gesprekkencyclus sta jij aan her roer van je loopbaan en begeleiden we je om het beste uit jezelf te halen.

We zetten in op het fysiek én mentaal welzijn van onze medewerkers door initiatieven zoals en het Employee Assistance Program waarmee medewerkers psychologische ondersteuning kunnen krijgen.

Employer is een groeiende en innoverende onderneming waar we ons steentje bijdragen aan een duurzamere wereld.

 


Customer service medewerker
2024-10-09 - 2024-11-07

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: WILSELE

Land: België
Postal Code: 3012
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share