Robert Half zoekt momenteel een Office Manager (m/v/x) voor een bedrijf gevestigd in Zaventem.
Onze klant is actief in de automotive sector.
De verantwoordelijkheden voor deze functie als Office Manager zijn:
De vereiste kwalificaties voor de functie van Office Manager zijn:
* Je hebt uitstekende kennis van het Engels en een goed niveau van het Nederlands. Goede basis van het Frans is een must;
* Je kan vlot werken met MS Office;
* Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden;
* Je neemt initiatief en kijkt waar processen verbeterd kunnen worden
* Je bent discreet en kunt vertrouwelijke informatie behandelen;
* Je bent onmiddellijk beschikbaar.
Onze klant biedt:
* Een marktconform salaris;
* Een aantrekkelijk pakket aan voordelen (lunchbonnen,...)
* Een fulltime contract;
* Gratis parkeergelegenheid;
* Gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.
Geïnteresseerd in deze opdracht? Solliciteer vandaag nog!
Robert Half BV and Robert Half Project Sourcing BV process the data from applicants that is required to carry out the application process. You can find more information on data protection, in particular on your rights, at https://www.roberthalf.com/be/en/privacy.