Als teamverantwoordelijke sta je in voor de verdere uitbouw en optimalisatie van alle payroll-gerelateerde processen met als doel een accurate en tijdige loon- en personeelsadministratie.
Je maak je deel uit van het lokale management team.
Je werkt nauw samen en rapporteert aan de Directeur HR.
Jouw taken:
- Aansturing en coaching van jouw collega’s van de payroll
- Ontwikkeling van hun talenten en hun toekomstige groei
- Verwerking en uitbetaling van de lonen i.s.m. het sociaal secretariaat samen met jouw team
- Garandeer een nauwkeurig administratief beheer en een efficiënte verwerking van alle personeelsdossiers
- Optimalisering van bestaande HR- en salarisprocessen en voorstellingen in concrete oplossingen
- Advisering van het management inzake het bredere HR-beleid of complexe dossiers
- Fungeer als het aanspreekpunt voor de leidinggevenden en werknemers van het ziekenhuis
- Wisselwerking met de collega’s verantwoordelijk voor werving & retentie en opleiding & ontwikkeling