Sander logo
Payroll Advisor| Mechelen
Solliciteer als één van de eersten
Snel solliciteren

Introductie

Voor een boekhoudkantoor in volle expansie gaan wij op zoek naar een ervaren Payroll Advisor regio Mechelen.

 

Onze klant is gestart met serviceverlening in de boekhouding en hebben op de dag van vandaag hun grenzen verlegt en nemen eveneens de volledige beheer van de medewerkers van hun klanten op zich.


Het bedrijf telt vandaag ruim 60 medewerkers die hecht aan elkaar hangen.
Deze onderneming heeft 4 specialisaties: Taks, legal, accountancy en HR& payroll.
Ze focust zich vooral op kleine en middelgrote en hanteert een uiterste persoonlijke aanpak waardoor iedere klant kan genieten van een kwaliteitsvolle aanpak op maat.

 

De payroll-afdeling draait op volle toeren en zou graag een nieuwe collega verwelkomen zodanig dat ze nog meer nieuwe klanten van

dienst kunnen zijn. Je komt terecht in een team van 6 ervaren payroll specialisten die jouw wegwijs zullen maken binnen way of work en de interne systemen.


Jouw verantwoordelijkheden

Onderstaande taken zullen deel uitmaken van jouw takenpakket:

 

  • Je zal instaan voor de payroll van de medewerkers van de klanten die jouw zal worden toevertrouwd
  • Je zorgt dat de personeelsadministratie in orde is
  • Je bent het eerste aanspreekpunt van jouw klant inzake vragen over sociale wetgeving
  • Je begeleid de kandidaten doorheen hun tewerkstelling, van instroom tot aan de uitstroom
  • Je neemt de maandelijkse alsook van de bedrijfsvoorheffing alsook de kwartaalaangifte van de RSZ op jou
  • Maandelijks verwerk je eveneens de lonen van de bedrijfsleiders van jouw klanten

Jouw profiel

 

  • Je hebt een zeer goede kennis van de Belgische sociale wetgeving
  • Je beschikt over minimum 3 jaar ervaring binnen Payroll
  • Indien je ervaring hebt met het programma prisma, dan is dit een grote pluspunt
  • Je bent proactief
  • Je beschikt over een grote verantwoordelijkheidszin en bent plichtsbewust
  • Je bent een teamplayer en stelt de belangen van het team op de eerste plaatst

 


Ons aanbod

  • e kan rekenen op een aantrekkelijke brutosalaris tussen €3200 en €4500, afhankelijk voor jouw ervaring en competenties
  • Je krijgt een bedrijfswagen en een tankkaart voor een vlotte verplaatsing
  • Eenmaal dat je bent ingewerkt dan kan je 2 dagen van thuis uit werken
  • Je krijgt bovenop jouw maandelijkse wedde een  netto onkostenvergoeding van €151,70
  • Gezien je van thuis uit zal mogen werken, ontvangen je ook nog eens €100 netto om je  internetkosten te financieren
  • Jouw gezondheid en welzijn is belangrijk: je krijgt een uitgebreid  hospitalisatie en groepsverzekering
  • Je hebt recht op €8 maaltijdcheques per gewerkte dag
  •  Een cafetariaplan wordt maakt deel uit van jouw pakket, geniet van nog extra benefits
  • CAO 90: ontvang een loonbonus bij het behalen van gezamenlijke doelstellingen
  • Interne opleidingen door de collega's

 




Logo Sander
SanderHR diensten, aanwerving en selectie
20 JobsBedrijfsprofiel

Locatie

SanderLouizalaan 523, 1050 Brussel, België
Reistijd
- - : - -