Je beheert HR-processen zoals contract-, verzuimmanagement-, beëindigings- en HR-systeem (HRIS) processen.
Samen met je collega’s werk je aan optimaal geïntegreerde HR-systemen die de activiteiten ondersteunen (E-blox, Protime enz.)
Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen over administratie, salaris en sociale wetgeving.
Je zorgt voor het beheer en opvolging van de verzekeringspakketten en aanbieders.
Je maakt en / of beheert de HR richtlijnen binnen de entiteiten.
Je neemt actief deel aan de transformatie van de HR-afdeling (je werkt en/of implementeert processen, ontwikkelt beste werkwijzen met het team en andere regio's, HR-projecten)
Je rapporteert aan het Head of HR
Jouw profiel
Je beschikt over minimaal 2 jaar doorgedreven payroll (bij voorkeur met e-Blox), employee benefits en algemene HR-administratie expertise. Ervaring binnen een internationale context is een plus.
Je kan vlot werken met de gangbare MS-office pakketten (Excel,..)
Je spreekt vlot Nederlands en Engels
Je combineert een focus op continue verbetering met de nodige nauwkeurigheid, klantgerichtheid en pro-activiteit in je werk.
Als eerste aanspreekpunt voor ons personeel beschik je over de nodige sociale en communicatieve vaardigheden
Ons aanbod
Afwisselende en uitdagende functie, binnen een dynamisch Belgisch bedrijf met een internationaal profiel, met ambitieuze projecten op de planning.
Familiale sfeer met een divers en internationaal team van 270 specialisten.
Een degelijke opleiding en ondersteuning waarbij persoonlijke ontwikkeling centraal staat.
Competitief verloningspakket aangevuld met diverse extralegale voordelen.
Je wordt opgenomen in een enthousiast team waar je je vaardigheden kan gebruiken en ontwikkelen.