Wil jij onze Pixy-chatbot verbeteren? samenwerken met verschillende diensten van Beobank? Tools en processen van de technische teams implementeren en gebruiken?
Dan ben jij misschien wel de "Chatbot en Digital Expert" die we zoeken!
Kom je solliciteren? Breng dan gewoon jezelf mee. Want de open cultuur die we nastreven begint bij onze eigen mensen
Missie van de afdeling:
Om haar klanten beter te bedienen en haar medewerkers beter te ondersteunen, stelt Beobank oplossingen voor op basis van Artificiële Intelligentie. Dit gebeurt in samenwerking met de Groep Credit Mutuel Alliance Fédérale en Euro Information.
Verschillende "cognitieve" oplossingen zijn of worden in de toekomst geïmplementeerd: een digitale assistent (Pixy-chatbot), het analyseren van e-mails, een telefonische vocale assistent en een virtuele assistent voor collega’s (Serge).
Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:
Als Chatbot & Digital Expert bestaat je missie uit het analyseren en optimaliseren van onze cognitieve tools, processen en gespreksstromen om te voldoen aan de behoeften en eisen van onze klanten.
Meer specifiek zullen je taken bestaan uit:
Vaardigheden en affiniteiten:
Opleiding & kennis:
Kortom: bij Beobank kom je terecht in een open en dynamische bedrijfscultuur met een aangename werksfeer waar vaardigheden minstens even belangrijk zijn als een diploma. We geloven in een menselijke aanpak en willen dat elke Beobanker zich goed voelt op de werkvloer. Bij Beobank maak je deel uit van een cultuur van doeners en geniet je van flexibiliteit: je kan bijleren en doorgroeien.