Klantencontact en de nauwgezette opvolging van het bijhorende dossier geven je energie. Je geniet van de ruimte om zelf op zoek te gaan naar de juiste verzekeringsoplossing voor jouw klant. Dankzij jouw positiviteit, inzet en enthousiasme draag je bij aan een prettige werksfeer.
- Je hebt een bachelor diploma (bij voorkeur in financiën en verzekeringen) of gelijkwaardige ervaring.
- Kennis van verzekeringen is mooi meegenomen, klantgerichtheid en proactief meedenken met de klant zijn essentieel.
- Je bent sterk in administratie en kunt zelfstandig prioriteiten stellen.
- Door het stellen van de juiste vragen breng jij de noden van je klant in kaart en kom jij tot een oplossing op maat.
- Kort op de bal spelen door veelvuldig telefonisch contact met zowel de klant als de verzekeraar stimuleert je en geeft je extra uitdaging.
- Je beheerst het Nederlands uitstekend en hebt een goede kennis van het Frans en Engels.
- Ken je ons beheersysteem BRIO niet? Geen probleem, wij leren het je graag.