Ben jij een geboren organisator met technisch inzicht en een passie voor logistiek? Werk je graag in een omgeving waar je vrijheid krijgt om je werk zelf te plannen én verantwoordelijkheid te nemen? Dan ben jij misschien de logistiek bediende die wij zoeken!
Als logistiek bediende sta je in voor de administratieve en operationele opvolging van de steigerverhuur. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten (voornamelijk steigerbouwers) en zorgt dat alles op rolletjes loopt – van bestelling tot levering.
Jouw takenpakket als logistiek bediende:
- Orders ontvangen, ingeven en opvolgen in het ERP-systeem
- Ontvangst van goederen verwerken
- Klanten te woord staan, begeleiden en ondersteunen bij hun bestellingen
- Mee instaan voor diverse operationele taken: gebouwonderhoud, aankoop materialen, organisatie en onderhoud magazijn, onderhoud en keuringen van heftrucks...
Kortom: een afwisselende functie waarin logistiek, administratie en operationele ondersteuning samenkomen.
Bij welke organisatie kom je terecht?
Dit bedrijf levert bouw- en industriële diensten, in het bijzonder steigers.
Wat zoeken we?
De gezochte logistiek bediende:
- Heeft reeds ervaring in soortgelijke functie
- Beschikt over technisch inzicht; ervaring in de bouwwereld is een groot pluspunt
- Heeft een uitstekende kennis Nederlands en een goede kennis Frans en Engels
- Houdt van verantwoordelijkheid en neemt initiatief
- Kan vlot werken met ERP-pakketten
- Is klantvriendelijk en communicatief sterk
- Is flexibel, hands-on en probleemoplossend ingesteld
- Kan goed zelfstandig werken en het eigen werk organiseren
Wat bieden we?
- Een afwisselende job in een groeiend bedrijf waar vrijheid en verantwoordelijkheid centraal staan
- Marktconform loon op basis van ervaring
- Maaltijdcheques van €6 / gewerkte dag
- Hospitalisatieverzekering
- Tandverzekering
- 12 ADV dagen op jaarbasis
- Werkuren: 8u15 – 17u (met 45 min pauze)
Solliciteren