Job 8 van 519


Report this listing

Solliciteren



Mergers and Acquisitions Analyst


Ben jij een pragmatische en analytisch sterke professional met een passie voor vastgoed?
Robert Half
is op zoek naar een
Analyst Logistics

Onze klant is een toonaangevend bedrijf in de logistieke
vastgoedsector
. Dit bedrijf, dat actief is in zowel België als Nederland, specialiseert zich in het herpositioneren en optimaliseren van logistieke vastgoedprojecten met een duidelijke focus op duurzaamheid en innovatie. Het bedrijf heeft een open en directe cultuur waar zelfstandig werken en initiatief nemen hoog in het vaandel staan

Als
Analyst
Logistics
neem je een sleutelpositie in binnen het team en draag je bij aan het analyseren, rapporteren en delen van inzichten met betrekking tot de vastgoedportefeuille.

Jouw takenpakket omvat de volgende verantwoordelijkheden:

Analyse en rapportering:

  • Je verzamelt en verwerkt financ
    iële en operationele gegevens
    die betrekking hebben op de kantoorgebouwen en logistieke assets.
  • Je stelt heldere, onderbouwde en gestructureerde rapporten op voor de investeerders en interne
    stakeholders
    .
  • Je zorgt ervoor dat
    rapporten
    accuraat en in meerdere talen (Nederlands en Engels) worden opgesteld.
  • Je ondersteunt bij periodieke rapportages, ad-hoc analyses en het gebruiksklaar maken van financiële en technische data.

Operationele ondersteuning:

  • Je werkt actief mee aan de uitvoering en opvolging van
    commerciële businessplannen
    .
  • Je monitort
    marktdatastrends
    , analyseert assetprestaties en helpt bij het nemen van strategische beslissingen rondom verhuur, positionering en waardevermeerdering.
  • Je bereidt
    presentaties
    en communicatiemateriaal voor, afgestemd op zowel interne als externe stakeholders.
  • Je zorgt voor duidelijke
    verslaggeving
    in meerdere talen, zodat stakeholders altijd goed geïnformeerd blijven.

Investeerdersrapportering en fondsanalyses:

  • Je ondersteunt het
    Fund Management-team
    bij het opstellen van kwartaalrapportages en presentaties voor investeerders.
  • Je voert ad-hoc
    analyses
    uit om bij te dragen aan strategische beslissingen of het evalueren van de vastgoedportefeuilleprestaties.

Investeringsanalyses:

  • Je speelt een actieve rol in het analyseren van nieuwe investeringsmogelijkheden.
  • Je beoordeelt de financiële haalbaarheid, risico's en verwachte rendementen van investeringsdossiers.
  • Je ondersteunt het management bij het maken van doordachte en strategische
    investeringsbeslissingen
    .

Rapportagelijnen:

  • Je rapporteert
    rechtstreeks aan de Managing Director Logistics.
  • Je fungeert als een betrouwbare schakel en vertaalt analyses naar waardevolle inzichten voor alle beslissingsniveaus.

Jouw profiel:

De ideale kandidaat blinkt uit door een combinatie van financiële expertise, pragmatisme, en een passie voor vastgoed. Herken jij jezelf hierin?

  • Je beschikt over een
    masterdiploma
    in een financieel-economische richting;
  • Je hebt een
    eerste relevante werkervaring
    , bij voorkeur in audit, M&A of een andere analytische financiële functie;
  • Je beheerst vloeiend
    Nederlands en Engels
    , en hebt een goede basis in het Frans (rapporten en projecten in het Frans zullen voorkomen);
  • Je bent een absolute expert in
    Excel
    (ervaring met financiële modellen), en ervaring met Power BI is een plus, al staat die functionaliteit nog in de kinderschoenen;
  • Je bewaart het overzicht en denkt in termen van het grotere plaatje, zonder
    details
    over het hoofd te zien;
  • Je bent pragmatisch en durft
    initiatief
    te nemen. Je vindt zelf je weg binnen een ongestructureerde omgeving en aarzelt niet om hulp te vragen wanneer nodig;
  • Je bent
    assertief
    en communiceert direct, afgestemd op collega's en het hoger management;
  • Je hebt een uitgesproken
    passie voor vastgoed
    en bent bereid je in deze niche te verdiepen;
  • Je werkt
    3 dagen in het kantoor te Hasselt
    en je bent flexibel om je
    1 dag per week naar Brussel en/of Antwerpen
    te verplaatsen.

Het aanbod:

Dit mag je verwachten:

  • Een
    gevarieerde functie
    met een hoge mate van verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • Flexibele werkure
    n en een open bedrijfscultuur waar jouw initiatief en pragmatische aanpak gewaardeerd worden;
  • Je krijgt de kans om te leren van ervaren collega's en
    verder te groeien
    binnen een dynamische organisatie;
  • Een
    competitief salarispakket
    dat stevig is opgebouwd:
  • Maaltijd- en en ecocheques;
  • Hospitalisatieverzekering;
  • Bedrijfswagen;
  • Flexibele werkomstandigheden.
  • Een moderne kantooromgeving in Hasselt met mogelijkheden om occasioneel in Brussel of Antwerpen te werken.

Bent u geïnteresseerd in deze functie of had u graag meer informatie gewenst? Solliciteer vandaag nog via

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht