We willen als publieke dienstverlener een sleutelrol spelen op het vlak van mobiliteit en zo een essentiële schakel vormen op sociaaleconomisch gebied. Iedereen heeft elke dag recht op en nood aan mobiliteit: om naar het werk of naar school te gaan of in de vrije tijd. We willen alle klanten een veilige, betrouwbare en duurzame mobiliteit aanreiken, van deur tot deur, en waarbij onze treinen een centrale plaats innemen als vervoermiddel bij uitstek voor grote groepen reizigers tussen grote centra en in voorstadsgebied en ook ter ontsluiting van meer landelijke gebieden.
Hoe maak jij mee het verschil?
Als Process Manager Continuous Improvement optimaliseer je de onderhoudsprocessen van het rollend materieel. Op die manier zorg je ervoor dat de treinen maximaal beschikbaar zijn voor de reizigers.
Wat is jouw rol bij NMBS ?
Als Process Manager Continuous Improvement koppel je bedrijfsprocessen aan de performantie van het rollend materieel en implementeer je procesverbeteringen.
Je start met een analysefase. Dat betekent:
Daarna ga je op zoek naar verbetermogelijkheden:
Ten slotte volgt de implementatie:
Technische competenties:
Het is een pluspunt als je kennis hebt van workflow- en procesbesturingssoftware.
Gedragscompetenties:
Iedereen is uniek. We vinden het dan ook belangrijk dat je jezelf kan zijn. Want dat maakt NMBS sterker. Daarom hechten we veel belang aan diversiteit en inclusie.
Kiezen voor NMBS is kiezen voor een omgeving waarin je kan bijleren en groeien. Je wordt gesteund en omringd door fijne collega’s. We bieden je een loonpakket dat bestaat uit:
Je zal werken in het team ‘Industrial Engineering & Continuous Improvement’ in Brussel, vlak bij het station Brussel-Zuid. Je verplaatst je regelmatig naar de verschillende onderhoudswerkplaatsen in België.