We willen als publieke dienstverlener een sleutelrol spelen op het vlak van mobiliteit en zo een essentiële schakel vormen op sociaaleconomisch gebied. Iedereen heeft elke dag recht op en nood aan mobiliteit: om naar het werk of naar school te gaan of in de vrije tijd. We willen alle klanten een veilige, betrouwbare en duurzame mobiliteit aanreiken, van deur tot deur, en waarbij onze treinen een centrale plaats innemen als vervoermiddel bij uitstek voor grote groepen reizigers tussen grote centra en in voorstadsgebied en ook ter ontsluiting van meer landelijke gebieden.
Hoe maak jij mee het verschil?
Als onderstationschef verzeker je de veiligheid van de reizigers en van je collega’s in het station. Samen met je collega’s help je elke dag duizenden reizigers. Daarnaast zorg je mee voor stipte treinen. Op die manier draag je direct bij aan de doelstellingen van NMBS.
Wat is jouw rol bij NMBS ?
Je zorgt voor een positieve klantenervaring en hebt meerdere verantwoordelijkheden:
Je bezit de volgende kwaliteiten:
Iedereen is uniek. We vinden het dan ook belangrijk dat je jezelf kan zijn. Want dat maakt NMBS sterker. Daarom hechten we veel belang aan diversiteit en inclusie.
De job van onderstationschef leer je niet op de schoolbanken. Daarom investeren we veel in je opleiding. Doorloop je het sollicitatieproces succesvol? Dan start een betaalde opleiding van ongeveer 5 maanden. Je kiest voor een job vol beweging en afwisseling. Waar je samen met toffe collega’s elke dag duizenden mensen helpt. En natuurlijk ook:
Je zal reizigers helpen in het station van Brugge.