Als Advisor Health Care geef je professioneel advies aan collega’s, klanten en verzekeraars over onze health care plannen en dit zowel op inhoudelijk en technisch vlak.
Als spilfiguur zorg je voor procedures op maat, een correcte implementatie van nieuwe klanten en verdere coördinatie bij bestaande klanten.
- Als intern aanspreekpunt en klantverantwoordelijke zorg je voor kwalitatief technisch advies binnen jouw domein.
- Door middel van heldere en volledige instructies naar de verschillende betrokken teams (dossierbeheerders, schadebeheerders,…) schep jij duidelijkheid in de soms complexe plannen. Dit gebeurt bij opstart van nieuwe klanten, maar ook bij hernieuwing of aanpassing van contracten.
- Door proactief na te denken over de juiste organisatie en opvolging van administratieve aspecten en procedures voor jouw klanten zorg jij voor een vlotte implementatie en opvolging.
- Communicatie met betrokken collega’s en leidinggevenden is voor jou vanzelfsprekend.
- Je begeleidt de opstart van nieuwe klanten en bent hierbij het single point of contact.
- Je werkt rapporteringen en analyses uit. Hierbij gaat het over jaarlijkse, periodieke en adhoc vragen.
- Je werkt samen met commerciële collega’s bij uitwerking van offertedocumenten in het kader van marktconsultaties.
- Je volgt tendensen binnen je eigen portefeuille en de markt in het algemeen op.
- Je denkt en werkt mee aan de strategische doelstellingen van je afdeling en levert expertise bij projecten binnen de directie.