Bij Kärcher werkt een team van 15.330 mensen in 80 landen samen om de wereld schoner te maken. Als familiebedrijf met een focus op duurzaamheid zijn we ervan overtuigd dat de belangrijke zaken in het leven extra zorg nodig hebben om ervoor te zorgen dat ze nu en ook in de toekomst hun waarde behouden. Wij bieden WOW-oplossingen over de hele wereld voor reiniging en onderhoud. In het alledaagse en in het buitengewone. Met WOW-producten en WOW-diensten.
In de functie van Back Office Manager draait het allemaal om het beheren van de backoffice-processen. Van administratie tot verzending en garantiebeheer. Je werkt hierbij nauw samen met je eigen team (3 à 4 collega's) alsook met andere afdelingen binnen het bedrijf.
Jouw taken zullen onder andere bestaan uit:
Je bent gedreven in het behalen van de resultaten van backoffice-KPI's (zoals reactietijd, indientijd, FTF, kostenschatting en wachttijd) en verantwoordelijk voor de logistieke kosten voor het retourneren van reserveonderdelen en aantallen terugleveringen.
Je rapporteert aan de Service Manager