Holcim logo
Team Leader Order Intake
Solliciteer als één van de eersten
Met een aanwezigheid in 70 landen en activiteiten inzake cement, granulaten en beton, is Holcim de wereldleider inzake bouwmaterialen. De Groep stelt wereldwijd 70.000 werknemers tewerk. Holcim is binnen de sector dé referentie op R&D-vlak. De Groep staat ten dienste van bouwers van individuele woningen tot de grootste en meest complexe projecten met een brede waaier van producten met een toegevoegde waarde, innoverende diensten en integrale bouwoplossingen. Bovendien verbindt de Groep zich ertoe duurzame oplossingen te ontwikkelen om de bouw van gebouwen en infrastructuren te verbeteren en bij te dragen aan een betere levenskwaliteit. Gezondheid en Veiligheid is onze kernwaarde en geïntegreerd in alles wat we doen.

Jouw verantwoordelijkheden

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het overzien van het orderopnameproces, het verzekeren en ondersteunen van een vlotte werking en het leiden van een ervaren team van ordermanagement professionals.

Je werkt nauw samen met een groot aantal verschillende belanghebbenden (plantmanagers, salesmanagers, management, klanten...).

Dit is een nieuwe functie binnen het bedrijf. De verdere ontwikkeling en invulling van de functie kan evolueren in overeenstemming met uw persoonlijke vaardigheden.

Orderbeheer: Beheer het volledige proces van het opnemen van orders, van orderontvangst tot uitvoering, waarbij je zorgt voor nauwkeurigheid, tijdigheid en klanttevredenheid.

Teamleiderschap: Leiding geven aan en motiveren van een team van vijf ordermanagementspecialisten en zorgen voor begeleiding, coaching en ondersteuning om het succes van het team te garanderen.

ERP-expertise: Gebruik je sterke kennis van ERP om de orderverwerking te optimaliseren, problemen op te lossen en procesverbeteringen door te voeren.

Veranderingsbeheer: Deelnemen aan initiatieven op het gebied van verandermanagement met betrekking tot orderbeheerprocessen, zorgen voor soepele overgangen en invoering van nieuwe procedures.

Klanttevredenheid: Samenwerken met andere afdelingen om problemen en vragen van klanten snel op te lossen, met als doel de verwachtingen van de klant te overtreffen.

Prestatiecijfers: Bewaak en ontwikkel key performance indicators (KPI's) met betrekking tot ordermanagement en werk samen met het team om doelen te bereiken en te overtreffen.

Procesverbetering: Voortdurend evalueren en verbeteren van ordermanagementprocessen voor efficiëntie en nauwkeurigheid.

Documentatie: Nauwkeurige administratie en documentatie bijhouden met betrekking tot orders, waarbij je ervoor zorgt dat het bedrijfsbeleid en de voorschriften van de sector worden nageleefd.

Rapportage: Genereer rapporten en verschaf inzichten aan het hogere management over ordermanagementprestaties en -trends.


Jouw profiel

  • Meertalige ondersteuning: Je spreekt vloeiend Nederlands, Frans en Engels om effectief te communiceren met klanten en interne belanghebbenden in de taal van hun voorkeur.
  • Sterke kennis van SAP
  • Openstaan voor change management principes.
  • Afgestudeerd in Office Management of gelijkwaardig en de intentie om administratieve en verkoopsvaardigheden verder te ontwikkelen.
  • Ervaring: minimaal 5 tot 10 jaar in order intake in een internationale omgeving.
  • Een eerste ervaring als teamleider maakt al deel uit van het professionele leven.
  • Sterke kennis van ERP-systemen.
  • Bewezen ervaring in orderbeheer, bij voorkeur in een bouwmaterialenbedrijf.
  • Leiderschapsvaardigheden met het vermogen om een team te inspireren en te leiden.
  • Uitstekende communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden.
  • Aandacht voor detail en sterke organisatorische vaardigheden.
  • Probleemoplossend en analytisch vermogen.
  • Klantgerichte instelling.

Ons aanbod

  • Een vast dienstverband met aantrekkelijke salarisvoorwaarden en reële ontwikkelingsmogelijkheden ondersteund door een op maat gemaakt opleidingsbeleid.
  • De mogelijkheid om in een motiverende omgeving te werken en te genieten van autonomie in het beheer van de dossiers die u worden toevertrouwd.
  • Een reeks extralegale voordelen.


Logo Holcim
HolcimBouw, constructie • Manufacturing, productie
5 JobsBedrijfsprofiel

Locatie

Holcim8530 Harelbeke, Belgium
Reistijd
- - : - -

Bedrijfsvoordelen

Extra medische diensten
Pensioenplan
Flexibele werkuren
Bedrijfslaptop
Tankkaart
De opgesomde voordelen zijn van toepassing voor het bedrijf en kunnen verschillen, afhankelijk van de functie of afdeling.
Extra medische diensten
Pensioenplan
Flexibele werkuren
Bedrijfslaptop
Tankkaart
Parkingplaats
Maaltijdcheques
Mobiele telefoon
Thuiswerk
Bedrijfswagen
Extra betaalde vakantiedagen
Terras
Reisvergoeding
De opgesomde voordelen zijn van toepassing voor het bedrijf en kunnen verschillen, afhankelijk van de functie of afdeling.