Om ons Customer Serviceteam te versterken, zijn we op zoek naar iemand die weet hoe de ideale customer experience eruitziet. Heb jij ook nog eens een talenknobbel? Lees dan verder!
De chemiegroep Christeyns, met hoofdvestiging in Gent, is een hygiëne-expert die een snelle groei kent in het B2B-segment. In meer dan 75 jaar is het bedrijf van een lokaal familiebedrijf uitgegroeid tot een gerenommeerde wereldspeler op de internationale markt van reinigings- en desinfectiemiddelen, met tevreden klanten in meer dan 50 landen.
Het bedrijf is actief in domeinen als textielverzorging, professionele reiniging, de voedings- en drankindustrie, de farmaceutische, cosmetische en medische sector. Met ruim 1200 werknemers in 46 dochterondernemingen was het bedrijf in 2022 goed voor een geconsolideerde omzet van meer dan 369 miljoen euro.
Een dag in het leven van een receptionist bij Christeyns
Of je nu de leveringsnota van een chauffeur aftekent of je ontvangt een bezoeker: je staat iedereen graag te woord! Je schakelt moeiteloos om van een babbel met een collega in het Nederlands, naar klanten te woord te staan in het Frans of Engels.
Onder de Customer Service teamleader handel jij variërende taken af, zoals: