Oostende
Ben jij een geboren leider? Speel je snel en met de glimlach in op onvoorziene omstandigheden? Behaal je graag vooropgestelde doelen? En motiveer je graag een gedreven team? Dan is deze vacature bij Daenens je op het lijf geschreven
JobomschrijvingAls het gezicht van Daenens sta je in voor de goede werking, uitbouw en verdere groei van jouw dienstenchequekantoor. Je leidt een team thuishulpen en begeleidt hen in de job vanaf het moment van aanwerving. Daarnaast ben je steeds op zoek naar manieren om je bestaand team te versterken met nieuwe huishoudhulpen en doe je actief en creatief aan werving en selectie. Je brengt ook administratief alles in orde zodat zowel klanten als thuishulpen de best mogelijke service krijgen. Je denkt op lange termijn en onderneemt verschillende acties om samen met je team het gewenste resultaat te behalen. Dankzij jou ligt de service en klantvriendelijkheid hoog, waarmee je klanten en thuishulpen vlot overtuigt om met ons samen te werken.
Welk profiel zoeken we?Als office manager van een Daenens-kantoor heb je een heel veelzijdige en uitdagende job. Daar horen volgende competenties alvast bij:
Professioneel (gerichte) bachelor (PBA) of gelijkwaardig door ervaring
Zou al het bovenstaande jouw cv kunnen zijn? Stuur dan een mailtje naar of vul onderstaand formulier in. En wie weet ga jij binnenkort aan de slag als verantwoordelijke van ons kantoor in Oostende.
Bij Daenens vind je een job waarin je groeitBij Daenens word je goed omringd. Want de mensen waarmee je samenwerkt worden na een tijd een beetje als familie. Ze staan dicht bij je en kennen je door en door. De wisselwerking tussen mensen vinden wij ontzettend waardevol. Ons hoofddoel is dan ook: versterkend werken. Dat doen we door onze mensen de omkadering te geven waarin ze kunnen openbloeien en volledig zichzelfzijn. Door hen allemaal aan te moedigen en het vertrouwen te geven om zich zelfzeker en competent te voelen. Want door het beste in elkaar naar boven te brengen, met wederzijds respect, zijn we allemáál op ons best.