We willen als publieke dienstverlener een sleutelrol spelen op het vlak van mobiliteit en zo een essentiële schakel vormen op sociaaleconomisch gebied. Iedereen heeft elke dag recht op en nood aan mobiliteit: om naar het werk of naar school te gaan of in de vrije tijd. We willen alle klanten een veilige, betrouwbare en duurzame mobiliteit aanreiken, van deur tot deur, en waarbij onze treinen een centrale plaats innemen als vervoermiddel bij uitstek voor grote groepen reizigers tussen grote centra en in voorstadsgebied en ook ter ontsluiting van meer landelijke gebieden.
Hoe maak jij mee het verschil?
Als commercieel bediende sta je op elk moment klaar voor de reizigers in het station. Je zorgt voor eenklantvriendelijk onthaal en beantwoordt al hun vragen, of het nu over onze producten, de dienstregeling of over de toegang tot de parking gaat. Bij NMBS willen we het leven van klanten makkelijker en aangenamer maken en daar speel jij een belangrijke rol in.
Wat is jouw rol bij NMBS ?
Natuurlijk verkoop je tickets, maar er is zoveel meer:
Iedereen is uniek. We vinden het dan ook belangrijk dat je jezelf kan zijn. Want dat maakt NMBS sterker. Daarom hechten we veel belang aandiversiteit en inclusie.
Een job (contract van onbepaalde duur) met veel verantwoordelijkheid en afwisseling waar je samen met je collega’s de reizigers verder helpt. En natuurlijk ook:
Jouw werkzetel wordt Brussel. Je zal tewerkgesteld worden in één van de stations die tot deze werkzetel behoren. Dit zijn: Brussel-Zuid, Brussel-Centraal, Brussel-Noord, Brussel-Luxemburg, Brussel-Schuman, Etterbeek en Halle. Om je naar en van de verschillende locaties te verplaatsen, maak je gebruik van het openbaar vervoer of je eigen wagen. Daarom is een rijbewijs B nodig.