Als Client Care Back Office Agent
- Analyseren van vragen van klanten gedurende de eerste 2 weken na installatie.
- Kwaliteitscontrole uitvoeren op de installatie bij de klant op locatie.
- Gebruik maken van analyses en controles voor coaching en training.
- Maandelijkse evaluatie van resultaten in overleg met Client Care management, Install management en product management.
- Analyseren van gesprekken en tickets.
- Optimaliseren van 1st level support om minder interventies op locatie nodig te hebben door aanpassing van trainingsmateriaal, coaching en FAQ's.
- Wekelijkse evaluatie van resultaten met betrekking tot het aantal contacten per jaar per klant, cost to serve en klanttevredenheid in samenwerking met Client Care management.
- Opstellen van documentatie voor agenten, klanten en marketing, zoals one-pagers en YouTube-filmpjes.
- Maandelijkse samenwerking met marketing en product management.
- Bij het ontbreken van een standaard antwoord neemt de back office expert over tot het probleem is opgelost of er een technieker ter plaatse moet worden gestuurd.
- Dagelijkse autonomie bij het afhandelen van niet-standaard vragen.