Vast contract, onbepaalde tijd, Vast contract, bepaalde tijd
Voltijds, Thuiswerken mogelijk
Gepubliceerd: 10 uur geleden
Jouw functie
Je beheert de agenda op een proactieve manier.
Je controleert de verdeling van de inkomende post.
Je verzorgt de briefwisseling voor en van het Directiecomité, de Raad van Bestuur en de Algemene vergadering (e-mail, brieven, nota’s). Je zal tevens dagorders opstellen voor de vergaderingen en jaarlijkse documenten verwerken.
Je zal instaan voor de inschrijvingen van de diverse opleidingen.
Je organiseert vergaderingen en plaatst diverse bestellingen (reserveren van vergaderzalen, tolken, lunches, enz.).
Je zal documenten dienen voor te bereiden voor de verschillende managementvergaderingen.
Je helpt bij het organiseren van evenementen.
Je ontvangt de bezoekers van de directie.
Je zal instaan voor het klassement.
Jouw profiel
Je hebt, bij voorkeur, al enkele jaren ervaring.
Je hebt minstens een Office Management diploma of gelijkwaardige ervaring.
Je bent goed tweetalig (Nederlands/Frans), zowel schriftelijk als mondeling.
Je beheerst MS Office.
Je bent een echte teamplayer.
Je hebt sterke administratieve vaardigheden en gevoel voor order.
Je werkt methodisch en zeer nauwkeurig.
Je bent sterk in multitasking.
Je bent zelfstandig, discreet, flexibel en klantgericht.
Ons aanbod
De opportuniteit om je – zowel op persoonlijk als op professioneel vlak – te ontplooien en te evolueren binnen een dynamische werkomgeving.
Een aantrekkelijk loonpakket met een reeks extralegale voordelen (groepsverzekering, maaltijdcheques, een terugbetaling van de aanvullende ziekteverzekering en een terugbetaling van een hospitalisatieverzekering via een mutualiteit).
Een regeling van 38 u/week.
Flexibele werkuren (mogelijkheid tot opname van overuren).
Terugbetaling kosten van openbaar vervoer tegen 100%.
Structureel thuiswerk tot drie dagen per week (forfaitaire thuiswerkvergoeding van € 70/maand).
34 vakantiedagen bij een voltijdse tewerkstelling.
De mogelijkheid om opleidingen te volgen, zodat je je kan blijven ontwikkelen op professioneel en persoonlijk vlak.
Een eindejaarspremie en een eindejaarstoelage.
Het kantoor is zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer (dichtbij het Zuidstation en het Stefaniaplein – Metro Louiza) en gratis parkeergelegenheid achteraan het gebouw.
Geïnteresseerd?
Klik dan op "Ik ben geïnteresseerd" om je kandidaat te stellen.
Locatie
De Neutrale Ziekenfondsen / Les Mutualités NeutresChausée de Charleroi 145, 1060 Bruxelles, België
Reistijd
- - : - -
De Neutrale Ziekenfondsen / Les Mutualités Neutres